به گزارش پارس به نقل از ایران عاملان قتل جنجالی زن جوان در میاندورود خارج از نوبت در برابر 5 قاضی دادگاه کیفری استان مازندران ایستادند و از خود دفاع کردند.
دو قاتل تبهکار زن جوان در میاندورود پشت درهای بسته به دفاع از خود پرداختند.نخستین جلسه رسیدگی به این پرونده از ساعت 10 صبح سه شنبه 19 خرداد سال جاری در شعبه دوم دادگاه کیفری استان  آغاز شد و تا ساعت 14 و 30 دقیقه ظهر ادامه یافت.
به گزارش خبرنگار ما در این جلسه ابتدا نماینده دادستان شرحی از پرونده را از زمان وقوع تا صدور قرار مجرمیت در دادگاه عمومی و انقلاب نکا برای قضات و حاضرین بیان کرد و در ادامه دو متهم پرونده جزئیات جنایت را تشریح کردند.
براساس این گزارش، عباس متهم ردیف اول پرونده در حالی که بشدت می‌گریست با شرح جزئیات ماجرا از زمانی که قربانی حادثه به نام خدیجه رمضانی 21 ساله را در منطقه دارابکلا سوار خودرو کرده بودند تا زمانی که جسد او را در جنگل‌های قرمرض نکا رها کرده‌اند برای قضات بازگو کرد.خدیجه دقایقی بعد از ربوده شدن از سوی دو جنایتکار رو به عباس متهم ردیف اول گفته است که: عباس من در مراسم عروسی تو حضور داشتم. تو را می‌شناسم. این کار را نکنید و آنان خدیجه قربانی حادثه را پس از به قتل رساندن با خودرویشان به جنگل‌های قرمرض برده و رها کردند. شب همان روز باردیگر با نیسان به منطقه بازگشتند تا از مرگ او اطمینان پیدا کنند. چند روز بعد متهم ردیف دوم برای اطلاع از اینکه پمپ بنزین واقع شده در مسیر دارابکلا مجهز به دوربین‌های مدار بسته است یا نه به آنجا مراجعه کرده است و همین اتفاق سرنخ پلیس برای ردیابی آنان بوده است.
سپس مهرزاد متهم دیگر پرونده درباره میزان دخالت خود در ماجرای قتل زن جوان توضیحاتی را ارائه کرد. سلمان رمضانی، شوهر قربانی حادثه درباره جلسه نخست دادگاه به خبرنگار ما گفت:قضات دادگاه به طور مفصل به صحبت‌های دو قاتل و وکلای آنها و همچنین وکلای ما گوش دادند. اما با وجود گذشت 4 ساعت و نیم از دادگاه، فرصت دیگری برای برگزاری جلسه دیگر دادگاه تعیین شد و به نظر می‌رسد که در جلسه دوم قضات رأی خود را درباره متهمان صادر کنند.بنابر این گزارش، خدیجه نهم اردیبهشت امسال برای رفتن به مطب دندانپزشکی  از خانه اش خارج شد اما بعد از دوهفته قسمتی از استخوان‌های بر جای مانده از وی در عمق جنگل‌های قرمرض نکا پیدا شد.