به گزارش پارس به نقل از خبرآنلاین یکی از کاربران سایت که داوطلب شرکت در کنکور 94 است مشکلی را مطرح کرده و گفته که در کارت ورود به جلسه اشتباها به جای علوم تجربی که رشته انتخابی اش بوده، علوم انسانی وارد شده است و پرسیده که آیا می شود اطلاعات کارت را در این مقطع ویرایش کرد یا خیر؟


مجید توکلی، سخنگوی سازمان سنجش در توضیح این مطلب می گوید: زمان ثبت نام برای کنکور، مواردی پیش می آمد که فرد داوطلب پیش دانشگاهی اش را در رشته علوم انسانی گذرانده بود و برای مثال در گروه ریاضی شرکت کرده بود، ما با این فرد مکاتبه می کردیم که ببینیم آیا درست انتخاب کرده یا نه. چون امکان داشت اشتباها انتخاب کرده باشد و ما برای کسب اطمینان بیشتر، با او مکاتبه می کردیم تا مطمئن شویم چیزی که وارد کرده صحیح است. در مورد این داوطلب هم حتما این اتفاق افتاده و با او مکاتبه شده است.


سخنگوی سازمان سنجش ادامه می دهد: در مقطع زمانی فعلی امکان ویرایش کارت ، تغییر حوزه امتحانی و گروه آزمایشی دیگر وجود ندارد اما داوطلبانی که این مشکل را دارند می توانند به نماینده سازمان سنجش مراجعه کنند تا راهنمایی شوند.
توکلی در مورد آخرین وضعیت توزیع کارت ورود به جلسه کنکور 94 نیز می گوید: تا 8 صبح امروز 84 درصد داوطلبان کارت دریافت کردند و تا پایان وقت امروز برای دریافت فرصت باقی است که داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت هم کارت ورود به جلسه دریافت کنند و هم برگه راهنما را گرفته و مطالعه نمایند.


او تاکید می کند که داوطلبان حتما برگه راهنما را دقیق مطالعه کنند چرا که اطلاعات کافی درباره چگونگی برگزاری امتحان، ضوابط پاسخگویی، تعداد سوالات و اطلاعات دیگری در آن وجود دارد.


توکلی در پایان می گوید که در ابتدای هر جلسه آزمون، یک نظرخواهی دوازده سوالی که فرصت پاسخگویی به آن ده دقیقه است به داوطلب داده می شود و پس از آزمون نیز 18 سوال درباره کیفیت حوزه های امتحانی در سایت سازمان سنجش قرار می گیرد که داوطلبان با پاسخ دادن به آن ها می توانند سازمان سنجش را در جهت هر چه بهتر شدن وضعیت حوزه های امتحانی یاری کنند.