به گزارش پارس به نقل از مشرق یک زن اشنویه ای بعد از ظهر 13خرداد باحلق آویز کردن به زندگی خود پایان داد. این زن 21 ساله که تاکنون دو ازدواج ناموفق و از یکی از همسران قبلی یک دختر سه ساله داشت، در مطب داندانپزشکی به عنوان منشی مشغول فعالیت بود که بعلت فشار روانی یک شرور محلی، در منزل خود اقدام به خودکشی کرد.

این شرور که سلیمان- ر نام دارد دارای محکومیت کیفری و 11پرونده شرارت در دستگاه قضایی می‌باشد، از چند ماه پیش یه متوفی پیشنهاد ازدواج داده بود ولی وی جواب رد می دهد که به دنبال این رد پیشنهاد، شرور دو بار در محل کار متوفی برای او مزاحمت ایجاد می کند و وی را مورد فشار روانی قرار می دهد طوریکه متوفی در آخرین پیامک خود به شرور اعلام کرده که اگر دست از سرش برندارد به زندگی خود پایان میدهد که این کار را نیز انجام داد.

 به گفته مقامات انتظامی، متأسفانه این دختر خانم در روز حادثه به جای تماس با نیروی انتظامی به این اقدام نسنجیده دست می زند.

به دنبال شکایت خانواده این دختر ، شروری مورد نظر دستگیرشده و هم اکنون در بازداشت به سر می‌برد. 

 از سوی دیگر، طی دو روز گذشته پیاده نظام رسانه‌ای ضدانقلاب با انتشار خبری مبنی بر خودکشی این دختر  اشنویه ای در آذربایجان غربی، ماشین عملیات روانی خود را روی یک زمین سوخته و تکراری به حرکت درآورد. این رسانه‌ها که در تمام پروژه‌های تبلیغی و عملیات روانی اخیر خود با شکست مواجه شده‌اند پیش از این نیز در ماه گذشته با انتشار خبر کذبی از یک خودکشی در مهاباد سعی در قومی‌سازی مساله داشتند. گرچه با آگاهی و غیرت مردم کرد این پروژه نیز به مانند دیگر سناریوهای ضدانقلاب با شکست مواجه شد اما به نظر می‌رسد جریانات معارض خواهان ادامه این بازی هستند.