به گزارش پارس به نقل از همشهری تحقیقات کارآگاهان پلیس درباره ربودن دختری، به دستگیری زوجی جوان منجر شد.
 
آدم ربايان در اعترافات اوليه‌شان مدعي شدند براي تأمين مخارج جشن عروسي‌شان دست به اين كار زدند.چند روز قبل دختر جواني نزد مأموران انتظامي پايتخت رفت و گفت ساعتي قبل زن و مردي جوان او را ربوده بودند تا از خانواده‌اش باج‌خواهي كنند اما وي توانسته از دست آنها فرار كند. او در توضيح اين ماجرا گفت: من در كار آموزش زبان انگليسي هستم.
 
چند روز قبل زني تماس گرفت و براي آموزش خصوصي با من قرار گذاشت. وقتي به محل ملاقات‌مان رفتم او همراه مردي جوان من را به زور سوار خودروي‌شان كردند. مرد جوان عينك دودي به چشمش زده بود و نمي‌توانستم چهره‌اش را به خوبي ببينم. او چند دقيقه بعد پياده شد تا از طريق تلفن عمومي با خانواده‌ام تماس بگيرد. آنطور كه شنيدم آنها مي‌خواستند از پدرم 300ميليون تومان باج بگيرند. درحالي‌كه فقط من و زن جوان در خودرو بوديم من با داد و فرياد از رهگذران كمك خواستم و توانستم از ماشين پياده شوم. مرد جوان كه اين شرايط را ديد تلفن را رها و همراه همدستش از آنجا فرار كرد.
 
به‌دنبال اين شكايت تحقيقات در اين‌باره آغاز شد. رهگذران توانسته بودند شماره پلاك خودروي آدم‌ربايان را يادداشت كنند و همين سرنخ به دستگيري آدم‌ربايان منجر شد. زن و مرد جوان كه نامزد يكديگر هستند در جريان بازجويي‌ها اتهام‌شان را پذيرفتند. زن جوان گفت: نامزدم گفت يكي از اقوامش وضعيت مالي خوبي دارد و اگر دختر او را بدزديم مي‌توانيم از او پول زيادي بگيريم و با آن جشن عروسي بگيريم و من هم موافقت كردم. تحقيقات از متهمان ادامه دارد./جام