به گزارش پارس، مهدی فراهانی عصر چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: برخورد خودروی پراید و وانت در جاده اراک که عصر امروز اتفاق افتاد، سه نفر مجروح برجای گذاشت که توسط آمبولانس های اورژانس به مراکز درمانی قم منتقل شدند.

وی ادامه داد: بر اثر برخورد خودروی تیبا با پژو 405 در اتوبان قم - کاشان نیز چهار نفر مجروح شدند.

وی واژگونی خودروی ال 90 را از دیگر حواث رانندگی امروز قم ذکر کرد و گفت: دراین حادثه سه نفر مجروح شدند که توسط اورژانس قم به مراکز درمانی انتقال یافتند.

فراهانی دو تصادف موتورسیکلت در جاده جنت آباد به قم را نیز از دیگر حوادث رانندگی عنوان کرد و گفت: این دو تصادف در ساعت 13 و 14 عصر امروز اتفاق افتاد که در این رابطه هشت نفر مجروح که توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

فراهانی عصر و شب گذشته(نیمه شعبان) را از روزهای پرکار اورژانس قم ذکر کرد و گفت: روز گذشته 129 تصادف در جاده های استان قم اتفاق افتاد و اورژانس قم به وسیله بالگرد و آمبولانس 146مجروح را به مراکز درمانی قم منتقل کردند.

وی افزود: در حوادث رانندگی روز گذشته دوبار بالگرد اورژانس به پرواز درآمد و هشت مجروح که حال سه نفر وخیم بود را به بیمارستان های قم انتقال داد.

وی در توضیح این دو پرواز بالگرد اورژانس گفت: روز گذشته به دنبال واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در اتوبان قم – تهران دو خانم 14 و 51 ساله که از ناحیه کمر و سر دچار مصدومیت شده بودند توسط بالگرد اورژانس هوایی 115 قم به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شدند.

وی ادامه داد : ساعتی پس از این ماموریت و در پی برخورد یک دستگاه پژو و یک دستگاه کامیون در مسیر قم - کاشان 6 نفر مجروح شدند که بالگرد اورژانس به سرعت در محل حادثه حاضر شد و مجروحان را به مرکز شهید بهشتی قم انتقال داد.

وی گفت: با توجه به نامساعد بودن وضعیت آب و هوایی و فاصله بسیار کم بین دو پرواز که کم سابقه است، این اقدام ارزشمند از سوی تیم پروازی اورژانس قابل تقدیر است.