به گزارش پارس به نقل از آی تی رسان چندی بود که شایعاتی در خصوص یک اسمارت فون جدید از سوی کمپانی ایسوس به گوش می‌رسید که مدلی سلفی محور بود. اکنون تمام این شایعات پایان یافتند و ایسوس رسما اسمارت فون جدید خود را با نام زن‌فون سلفی (Selfie) معرفی کرد.
امروز در جریان نمایشگاه Computex تایپه، کمپانی ایسوس رقیبی برای اچ‌تی‌سی دیزایر Eye معرفی کرد که محصول این شرکت نیز همانند آن سلفی محور است. اچ‌تی‌سی دیزایر Eye در واقع نسخه سلفی پرچم‌دار سال گذشته این کمپانی بود که از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در بخش جلویی خود استفاده می‌کرد. البته زن‌فون سلفی یک محصول بالا‌رده و پرچم‌دار نیست و از یک پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون ۶۱۵ استفاده می‌کند که آن را تبدیل به یک اسمارت فون میان‌رده کرده است. ایسوس اعلام نکرده که این محصول از چه میزان حافظه رم استفاده می‌کند اما احتمال می‌رود که شاهد یک رم ۲ گیگابایتی بر روی این اسمارت فون باشیم. ایسوس بر روی این محصول یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی قرار داده است که ساخت توشیباست و می‌تواند تصاویر سلفی بسیار خوبی را ثبت کند.
صفحه نمایش زن‌فون سلفی ۵٫۵ اینچی است که وضوخ فول اچ‌دی را ارایه می‌دهد و پنل آن نیز از نوع IPS LCD است و دستگاه با اندروید ۵٫۰ عرضه می‌شود. دوربین سلفی این محصول قادر است تا ۸۸ درجه مقابل خود را پوشش دهد که بسیار مناسب است و در حالت پانوراما نیز می‌تواند ۱۴۰ درجه را پوشش دهد.
از لحاظ ظاهری ایسوس زن‌فون سلفی شباهت بسیاری به زن‌فون ۲ دارد و در چند رنگ مختلف عرضه خواهد شد که در این میان می‌توان به صورتی، آبی، مشکی، طلایی، طوسی و قرمز اشاره کرد. گویا ایسوس برنامه‌ای برای عرضه جهانی این محصول ندارد و تنها در بازار‌های آسیایی شاهد ایسوس زن‌فون سلفی خواهیم بود. نظر شما در خصوص این محصول چیست؟