به گزارش پارس به نقل از ایران مرد 50 ساله که از بيماري سخت جسماني رنج مي‌برد و از عهده کارهاي ساده شخصي‌اش نيز برنمي آمد از طريق شرکتي خصوصي پرستار جواني را استخدام کرد. زن 30 ساله که دلسوزي مي‌کرد در زمان حضورش در خانه مرد بيمار با ابراز محبت‌هاي بي‌اندازه به صاحبکارش زودتر از حد تصور توانست اعتماد او را جلب کند.

پرستار خانگي خيلي زود هم صحبت تنهايي‌هاي مرد شد و اسراري را از اموال صاحبکارش فهميد که طرح نقشه شيطاني را در ذهنش ترسيم کرد. يک هفته از حضور زن جوان در خانه مرد بيمار نگذشته بود که هر دو تصميم گرفتند با هم ازدواج کنند و يک ماه نگذشته بود که عاقد به خانه مرد آمد و پرستار خانگي به صورت رسمي همسر مرد بيمار شد.روزهاي بعد از عقد اما ديگر خبري از پرستار مهربان نبود. زن براي انجام کارها مدام به شوهرش غر مي‌زد و با بي‌اعتنايي به التماس‌هاي او با پول‌هاي همسرش حسابي خوشگذراني مي‌کرد. با گذشت روزها بيماري مرد وخيم‌تر شد و چون پرستاري براي نگهداري او نبود کارش به بيمارستان کشيد.
افشاي کلاهبرداري
با بستري شدن مرد در بيمارستان ديگر هيچ کس از عروس جوان خبري نداشت. پرستار فريبکار نه تنها سري به همسرش نمي‌زد که حتي تماسي نيز با او نداشت. روند درماني مرد طبق روال طي شد و پزشکان پس از دو ماه اجازه ترخيص او را صادر کردند. مرد بيمار که توان ايستادن روي پاهاي خود را هم نداشت با کمک خانواده‌اش به خانه‌اش رفت و در کمال ناباوري هيچ کليدي قفل در را باز نکرد. ديگر شکي نبود که پرستار خانگي خيانت بزرگي به شوهرش کرده است. مرد بيمار که بشدت از نظر جسماني ضعيف بود به خانه يکي از اقوام رفت و چند روز بعد با طرح شکايتي در دادسراي شرق تهران به دستور بازپرس حکم ورود به خانه‌اش را گرفت. با باز شدن در خانه واقعيت هولناک‌تري فاش شد، چرا که همه اثاثيه خانه تخليه شده بود و حتي داروهاي مرد نيز سرجايش نبودند.
وصيتنامه جعلي
مرد فريب خورده در شوک سرقت دار و ندارش بود که تماسي از سوي يک ناشناس پرونده اين زندگي کوتاه زناشويي را وارد مرحله تازه‌اي کرد. يک ناشناس که مدعي بود مدارک و اسناد اموال مرد را در کيفي زنانه در کنار خيابان پيدا کرده است، با گرفتن نشاني آنها را برايش فرستاد. همه اسناد املاک و حساب‌هاي بانکي گمشده مرد در درون کيف بود. مرد در حال بررسي اسناد به وصيت نامه‌اي رسيد که با اثر انگشت خودش تأييد شده و در آن همه اموال را به زن جوان بخشيده بود. با اين مدرک مرد فريب‌خورده که مي‌دانست بيماري بزودي جانش را مي‌گيرد به خيانت همسرش مطمئن شد و براي شکايت از زن کلاهبردار و تقاضاي طلاق او به دادسرا رفت و پرونده‌اي را تشکيل داد.
اصرار به بيگناهي
با آغاز تحقيقات به دستور بازپرس پرونده، پرستار فريبکار بازداشت شد. او که اصرار بر بيگناهي داشت و مدام گريه مي‌کرد در برابر اتهام جعل وصيت نامه و سرقت اموال مرد گفت: «شوهرم از بيماري سختي رنج مي‌برد و از آنجا که در اين مدت کوتاه علاقه زيادي به هم پيدا کرده بوديم، تصميم داشت پيش از مرگش همه اموالش را به من بدهد، به همين دليل نيز اين وصيتنامه را تنظيم کرد و پاي آن انگشت زد.»

اين زن درباره پيدا شدن اموال در کنار خيابان نيز به دادگاه گفت: «روزي که مي‌خواستم مدارک را براي انتقال اسناد به محضر ببرم يک جوان موتورسوار کيفم را قاپيد و همه اسناد گم شد.»اين ادعا از سوي زن درحالي بيان شد که در همه جلسات مرد بيمار بر بي‌اطلاعي‌اش از اين وصيت نامه تأکيد داشت و چون هميشه تحت تأثير دارو بي‌حال و خواب بود احتمال مي‌داد زن جوانش همان زمان از او اثر انگشت گرفته باشد.

با گذشت چند جلسه ابتدايي اين پرونده کلاهبرداري که همزمان با دادخواست طلاق مرد پيش مي‌رفت مرد 50 ساله به علت شدت بيماري درگذشت و از آنجا که نتوانست اتهامات وارده را ثابت کند اين پرونده با تبرئه زن جوان بسته شد.

بنابر اين گزارش، با مرگ اين مرد از آنجا که هنوز دادخواست طلاق به جايي نرسيده بود زن جوان به عنوان همسر قانوني بخش‌عمده‌اي از اموال را به جاي مهريه و ديگر حقوق زناشويي کوتاه مدتش گرفت و در حالي که قصد داشت با کلاهبرداري سهم ديگر وراث را نيز مال خود کند با هشياري بازپرس پرونده ناکام ماند./حوادث