به گزارش پارس به نقل از ایرنا روزنامه خبرجنوب یکشنبه در مطلبی با عنوان ' از خودسوزی یک دختر دانشجو تا ضرب و شتم متهم' در شماره 9917 خود درباره فیلم های انتشار یافته در شبکه های مجازی درباره پسری که ادعا شده است، در این خودسوزی نقش داشته پرداخته است.
در این مطلب آمده است: فرمانده ناجا با اشاره به انتشار تصاویر ضرب و شتم یک متهم توسط مردم در شهر شیراز خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی سعی در کنترل احساسات مردم در تعرض به متهمان دارد. 

سردار اشتری افزود: حضور متهمان در سطح شهر تنها با مجوز قضات انجام می شود ولی این که مردم به این متهمان متعرض شوند، شاید ناشی از شدت نارضایتی آنها از این متهمان است ولی سعی ماموران پلیس بر آن است که این احساسات مردمی را کنترل کنند. 

به گزارش خبرنگار خبرجنوب، ماه گذشته دختر جوانی دردانشگاه آزاد شیراز با ریختن بنزین به روی خودش در پارکینگ دانشگاه آزاد واحد شیراز اقدام به خودسوزی کرد و به دلیل شدت سوختگی جان خود را از دست داد.

در تحقیقاتی که در مورد پرونده این دانشجو انجام شد، سرنخ ها به یک پسرجوان که از هم دانشگاهی های او بود رسید که این دختر را به طرز ناجوانمردانه ای مورد آزار و اذیت قرار داده بود. 

به دنبال دستگیری این متهم، تعدادی با حمله به وی در مقابل ماموران او را مورد ضرب و شتم قرار دادند و به شدت مجروح کردند.