به گزارش پارس به نقل از ایسنا عنايت‌زاده در همین رابطه گفت: هم زمان با شکست اتصالات نشت بنزين در محل حادثه اتفاق افتاده به همين دليل بلافاصله مجتمع از خروج اضطراري تخليه شد.

او ادامه داد: بر روي بنزين‌ها کف پاشيده شده و از هرگونه امکان حريقي جلوگيري به عمل آمده و برق و گاز مجتمع قطع شده است.

وي افزود: ماموران آتش نشاني از هفت ايستگاه به محل حادثه اعزام شدند و مدير عامل آتش نشاني به همراه رييسان 10 ايستگاه نيز در محل حضور دارند.

مدير روابط عمومي آتش‌نشاني با بيان اين که هيچ فردي آسيب نديده گفت: شرکت کاملا بيمه بوده است و هزينه افراد خسارت ديده پرداخت خواهد شد.

او افزود: اکنون ماموران در حال پاکسازي منطقه از لوله‌ها هستند.

مديرعامل اصفهان سيتي سنتر نيز گفت: حادثه امروز سيتي سنتر خسارت جاني نداشته است و تنها به 20 خودرو آسيب رسيده است.

صرامي در خصوص حادثه پارکينگ مجموعه تجاري اصفهان سيتي سنتر اظهار کرد: ساعت 2:45 دقيقه ظهر امروز لوله‌هاي فشار قوي مربوط به تاسيسات سقف پارکينگ مجموعه سيتي سنتر از جاي خود رها شده و بر چند خودرو سقوط مي‌کند.

وي با بيان اين که در اين حادثه به حدود 20 خودرو و قسمتي از لوله‌هاي تاسيسات مجموعه آسيب وارد شده است، ادامه داد: خوشبختانه اين حادثه خسارت جاني نداشته است و مصدومان حادثه سرپايي مداوا شده‌اند و تنها خسارتي در حدود 100 ميليون تومان به تاسيسات مجموعه و به علاوه آن خسارت خودروها است که هزينه آن توسط بيمه پرداخت خواهد شد.

او تصريح کرد: اصلاح لوله‌هاي آسيب ديده و راه‌اندازي سيستم تهويه به زمان نياز دارد در نتيجه پيش‌بيني مي‌شود مجوعه حداقل تا روز چهارشنبه تعطيل شود.

هم‌چنين دکتر غفور راستين، مدير مرکز فوريت‌هاي پزشکي استان اصفهان گفت: اين حادثه هشت مصدوم داشته است به بيمارستان الزهرا (س) اصفهان منتقل شده و هيچ يک از مصدومان آسيب جدي نديده‌اند.