به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: یكی از تصادفات در منطقه امامزاده هاشم محور رشت به قزوین رخ داد كه در این تصادف یک دستگاه موتورسیکلت به دلیل بی احتیاطی راكب 60 ساله موتور و عدم رعایت حق تقدم از سوی وی به شدت با خودروی پراید برخورد و در این حادثه راکب موتور و سرنشین آن که همسر 58 ساله وی بود، در دم کشته شدند.

 
سرهنگ "مهیار رستگار" افزود: در حادثه دوم در محور ماسال به شاندرمن دو برادر 21 و 25 ساله سوار بر موتورسیكلت به علت تخطی از سرعت مطمئنه واژگون و متاسفانه هر دوی آنان نیز به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان جان باختند .
 
رئیس پلیس راه استان گیلان ادامه داد: در تصادف سوم عدم توجه به جلو راننده سمند در محور فومن به صومعه سرا سبب بروز تصادف خودرو با موتورسیكلت شد که در این حادثه راكب 61 ساله موتورسیكلت در دم جان باخت .
 
وی ضمن ابراز تأسف از وقوع این دو حادثه تلخ در خصوص موتورسواران گفت: با توجه به آغاز فصل‌ گرما و افزایش حضور موتورسواران در سطح جاده‌های استان شاهد افزایش تصادفات و تلفات مربوط به این وسیله نقلیه می‌باشیم.
 
رئیس پلیس راه استان گیلان در پایان با بیان اینكه بروز کوچک‌ترین برخوردی با توجه به ایمنی کم موتورسیکلت می‌تواند منجر به وقوع حادثه‌ای دردناک شود، افزود: راکبان موتور باید با دقت بیشتری قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و از انجام حرکات پرخطر جداً خودداری نمایند و تحت هر شرایطی استفاده از کلاه ایمنی را فراموش نکنند تا به لطف و یاری خداوند متعال شاهد کاهش هرچه بیشتر وقایع مربوط به این وسیله نقلیه دو چرخ باشیم.