به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران ساعت 04:00 بامداد 25 ارديبهشت ماه ماموران گشت انتظامي يگان کلانتري 144 تهرانپارس در حين گشت زني در آدرس خيابان پنجم مرکزي به يک خودروي پژو 206 با دو سرنشين که در کنار خودرو‌ها توقف کرده بود، مشکوک شدند.

ماموران با انجام بررسي ها علت توقف و پرسه زني آنان در محدوده را جويا شدند که راننده خودروي مذکور به صورت دنده عقب به سمت افسر گشت اين يگان حرکت کرده که مامور خود را از مسير خودرو خارج کرده و متهمان اقدام به فرار نمودند.

با فرار متهمان عمليات تعقيب و گريز پليسي آغاز که واحدهاي کمکي نيز به تعقيب خودروي متهمان پرداخته و ابتدا با صداي بلند دستور ايست داده و سپس با استفاده از قانون به کارگيري سلاح ابتدا اقدام به تير اندازي چهار تير هوايي کردند.

در خلال تعقيب و گريز پليسي از آنجاييکه متهمان بي‌توجه به فرمان مکرر ايست پليس در حال فرار بودند، با استفاده از قانون به کار گيري سلاح ابتدا اقدام به شليک يک تير هوايي مشقي و 4 تير جنگي به سمت خودرو نموده که در اين راستا خودروي مذکور در مسير فرار به 3 خودروي پارک شده خسارت وارد نموده و پس از تعقيب و گريز در تقاطع خيابان طالقاني و خيابان بني هاشم خودروي 206 کنترل خود را از دست داده و با يک خودروي نيسان از پشت برخورد کرده که منجر به متوقف شدن خودرو مي‌شود.

با توقف خودرو متهمان سريعاً توسط عوامل اين يگان دستگير شده که راننده خودرو خود را به هويت "پيام" 22 ساله و سرنشين آن "نازنين" معرفي مي‌کند و پس از بازرسي خودروي آنها يک عدد بطري کوچک حاوي مشروبات الکلي دست ساز کشف و بعد از بازرسي از "پيام "مقدار 1.45 گرم مواد مخدر از نوع هرويين با لفافه از داخل جيب سمت راست وي کشف مي‌شود.

سرهنگ امير هوشنگ اميري رييس کلانتري 144 تهرانپارس درباره اين خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: متهمان پس از انتقال به کلانتري ضمن تشکل پرونده جهت تحقيقات بيشتر در اختيار کارآگاهان پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.