به گزارش پارس به نقل از ایسنا سیدجلال ملکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت 12:58 ظهر امروز یک مورد حادثه سقوط در چاه به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش نشانان سه ایستگاه را به محل حادثه واقع در خیابان شهید رجایی، خیابان قهرودی اعزام کرد.

 

وی با اشاره به حضور عوامل آتش نشانی در محل حادثه ادامه داد: پس از حضور آتش نشانان در محل مشخض شد که حادثه در یک منزل دو طبقه قدیمی رخ داده و زمانی که کارگران در یکی از اتاق‌ها مشغول حفر چاهی به عمق بیش از 20 متر بودند، یکی از کارگران به دلیل وجود گاز شدید در چاه دچار ضعف و بی حالی شده و از ارتفاع حدود چهار متری به عمق چاه سقوط کرده است.

 

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به عملیات آتش نشانان در محل حادثه افزود: آتش‌نشان‌ها وارد عملیات شده و با استفاده از تجهیزات مخصوص به عمق چاه رفته و کارگر 30 ساله افغان را در حالی که زنده اما دچار آسیب دیدگی شده بود خارج کردند.

 

ملکی با بیان اینکه این کارگر برای انتقال به مراکز درمانی در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفت، گفت: آتش‌نشانان بعد از ایمن‌سازی محل در ساعت 13:43 به عملیات خود خاتمه دادند.