به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران فرمانده انتظامی مهدیشهر در تشریح این مطلب، اظهار داشت: بنابر گزارش های مردمی از فعالیت فردی در زمینه فروش مواد مخدر و خرید اموال مسروقه از معتادان و سارقان شهرستان مطلع شدیم.

سرهنگ "حسن رستمیان" افزود: با شناسایی كامل منزل مظنون و كنترل نامحسوس رفت و آمدهای شبانه به مخفیگاه وی كه معروف به "سگ دست" نیز بود، هماهنگی لازم برای دستگیری متهم انجام شد.

وی به نحوه دستگیری متهم اشاره و تصریح كرد: در عملیاتی غافلگیرانه و سریع، "سگ دست" و سه تن دیگر از سارقان سابقه دار شهرستان در حال بسته بندی موادمخدر دستگیر شدند.

سرهنگ رستمیان به كشف 70 گرم شیشه و هروئین و ابزار آلات تهیه و فروش آن اشاره و اضافه كرد: در بازدید از منزل متهم نیز مقادیر زیادی اموال سرقتی از قبیل ظروف قدیمی و زینتی و دو قطعه پرنده كمیاب تاكسی درمی شده بدست آمد.

وی به معرفی متهمان به دادسرا اشاره كرد و افزود: "سگ دست" با قرار پنج میلیارد ریالی به همراه همدستان خود روانه زندان شد.

به گفته رستمیان متهمان در تحقیقات تكمیلی به سه فقره سرقت منزل اعتراف كردند كه با شناسایی سایر مالباختگان و هماهنگی مرجع قضائی، بازجویی ها همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهدیشهر با قدردانی از مردمی كه با تماس های خود زمینه دستگیری و انهدام این باند فروش و توزیع مواد مخدر را فراهم كردند، تاكید كرد: ریشه كنی و پاكسازی جامعه از این بلای خانمان سوز بدون شك به همكاری و مشاركت فعال مردم و تمامی نهادهای متولی نیاز دارد.