به گزارش پارس به نقل از سازمان بسیج جامعه پزشکی، محمد رئیس‌زاده در بازدید از آسایشگاه کهریزک آن را نمونه خوبی از یک دانشگاه طب سالمندی دانست و اظهار داشت: ما در مقایسه با کشورهای دیگر به دلیل بهره‌برداری نکردن از چنین مرکزی عقب هستیم در حالی که این مرکز با توجه به سوابق خوبی که در ارایه خدمات دارد نمونه خوبی از یک دانشگاه طب سالمندی خواهد بود.

وی با تاکید به اهتمام بیشتر برای تحقق این امر گفت: ما در طب سالمندی علم و نیروی انسانی آن را نداریم، اما به یک پژوهشگاه طب سالمندی نیاز داریم تا دانشجویان، پزشکان و متخصصان بتوانند در این مرکز حضور داشته باشند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور با تاکید به اینکه مسئولان دانشگاه علوم بهزیستی باید جهادی به این آسایشگاه خدمت ارایه کنند، اظهار داشت: مسئولان این دانشگاه می‌‌توانند محل دوره کارورزی دانشجویان خود را آسایشگاه کهریزک انتخاب کنند.

رئیس‌زاده با اشاره به تاثیر و نقش مثبت وزارت بهداشت،در کمک به آسایشگاه کهریزک افزود: سازمان بسیج جامعه پزشکی می‌تواند اعضای برجسته و نخبگان خود را با این آسایشگاه آشنا کند.

وی ادامه داد: اجرای بازدیدهای دوره‌ای پزشکان این سازمان از آسایشگاه و آشنایی خیرین با آسایشگاه کهریزک فرصت خوبی برای بهبود روند امداد و درمان این آسایشگاه است.

گسترش همکاری‌های امداد و درمان

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی اظهار داشت: امداد و درمان این سازمان با همکاری مسئولان آسایشگاه کهریزک و با توجه به حضور اعضای این سازمان در کانون‌های سراسر کشور به خصوص پایتخت می‌تواند فعالیت‌های جهادی خود را در این مرکز گسترش دهد.

رئیس‌زاده یادآور شد: به دلیل این‌که سازمان بسیج جامعه پزشکی و آسایشگاه کهریزک به نیازمندان خدمات ارایه می‌کنند یک شباهت کاری وجود دارد که ما می‌توانیم حضوراعضای بسیج جامعه پزشکی را در این مجموعه فراهم کنیم.

تامین تجهیزات پزشکی و دارویی

وی افزود: سازمان بسیج جامعه پزشکی در حد توانایی خود تجهیزات پزشکی و دارویی این آسایشگاه را تامین خواهد کرد.

رئیس‌زاده گفت: همچنین این سازمان در تامین فیزیوتراپ، متخصص داخلی و پرستاران با این مرکز همکاری می‌کند.