به گزارش پارس به نقل از خبرگزاری صدا و سیما رئیس سازمان ملی بهره وری گفت: در همایشی بین المللی شرکت کردم که نهار آن در رستوران داده شد اما متوجه شدم که سوپ را در داخل نان به عنوان ظرف غذا سرو می کنند. 

خانم رویا طباطبایی یزدی در نشست خبری که در آستانه اول خرداد روز بهره وری برگزار شد، افزود: این اقدام هم برای من به عنوان فردی که به بهره وری حساس هستم و در کشوری زندگی می کنم که با مشکل آب و همچنین تامین غلات و گندم مواجه است ، تعجب آور بود و هم مهمان های خارجی که همگی استادان برجسته علمی و دانشگاهی بودند از این اقدام تعجب کردند.
رئیس سازمان ملی بهره وری گفت: از مهماندار رستوران سوال کردم که مقادیر قابل توجه نان را که به دلیل سرو سوپ در انها استفاده نمی شود چه می کنید که وی پاسخ داد ؛ غذای گنجک ها می شود و یا به گاوداری ها می فرستیم .
طباطبائی یزدی با انتقاد از این اقدام رستوران ها که برای جلب مشتری انجام می شود و مشاهده این کار در رستورانی دیگر ، گفت : اگر از این اقدام اشتباه صرفنظر کنیم ،‌ از منظر دیگر چون نان ها آغشته به باقی مانده غذا هستند ممکن است دام را نیز مسموم کنند .
رئیس سازمان ملی بهره وری گفت : بهره وری به همین موضوعات کوچک بستگی دارد که اگر به آنها توجه شود نتایج خوبی هم در زندگی فردی ، خانوادگی ، جامعه و اقتصاد ملی خواهد داشت .
اما در حالیکه تا ساعت مقرر فقط خبرنگاران دو رسانه در نشست خبری رئیس سازمان ملی بهره وری حاضر شده بودند ، خانم طباطبائی یزدی رئیس سازمان این نشست را آغاز و تاکید کرد به عنوان متولی بهره وری مقید به انجام برنامه ها در وقت اعلام شده هستم .
همچنین خانم طباطبائی یزدی به دلیل تاخیر خبرنگاران ، در بخش پرسش و پاسخ مجبور شد تا یکبار دیگر مطالب گفته شده در آغاز نشست را در قالب پاسخ به سوالات تکرار کند .