به گزارش پارس به نقل از ایسنا سرهنگ اميد بهمن ياري در تشريح جزئيات اين خبر گفت: در ساعت 22:40 بيستم ارديبهشت ماه امسال ماموران کلانتري 152 خاني آباد نو از طريق مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 از وقوع يک مورد درگيري به آدرس خاني آبادنو، سه راه شريعتي خيابان مهران باخبر شده و عوامل اين يگان به آدرس اعلامي اعزام شدند.


وي با بيان اينکه بررسي‌هاي لازم در اين خصوص انجام شد، افزود: در جريان تحقيقات مأموران، فردي به هويت حميد به آنان مراجعه کرده و گفته است که خودرو پژو پرشياي خود را در اين محل پارک کرده بود که ناگهان سرنشينان يک دستگاه خودرو ام وي ام قهواه اي رنگ اقدام به تخريب شيشه عقب و جلو، سمت راست سقف، آيينه و گلگير کردند.

رييس کلانتري 152 خاني آباد نو اضافه کرد: شاکي همچنين گفت که اين افراد پس از عربده کشي با فرد ديگري به هويت فرامرز نيز درگير شده و وي را ازناحيه دست راست با قمه مورد جراحت قرار داده و از محل متواري شدند.

بهمنياري با بيان اينکه به دنبال اظهارات شاکي و با توجه به شواهد و قراين موجود ماموران، رسيدگي و بازداشت اشرار فراري را در دستور کار خود قرار دادند، گفت: ماموران تحقيقات پليسي خود را در اين رابطه آغاز کردند و تحقيقات ادامه داشت تا اينکه ساعاتي بعد در ساعت 2:30 بامداد روز بيست و يکم ارديبهشت ماه عوامل گشتي يگان حين گشت زني در محدوده ميدان ميوه و تره بار مرکزي خودرو ام وي ام مذکور را رويت کردند.

وي ادامه داد: پس از توقيف خودرو و انجام بررسي هاي لازم فردي به هويت ارسلان که شرب خمر کرده و خود را پشت صندلي خودرو مخفي کرده بود به همراه فرد ديگري به هويت رامين دستگير شدند.

رييس کلانتري 152خاني آباد نو با بيان اينکه در بررسي هاي انجام شده از خودرو يک قبضه چاقو و يک قلاف شمشير کشف شد، گفت: در نهايت خودرو به پارکينگ منتقل شد و نامبردگان دستگير و به کلانتري دلالت داده شدند.شاکيان نيز با مراجعه به کلانتري ضاربان را شناسايي کرده و گفتند که متهمان به خاطر اختلاف حساب اقدام به تخريب و شرارت در محله خاني آبادنو کرده بودند که پرونده متهمان به همراه شکات براي سير مراحل قانوني به دادسرا اعزام شد.