به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران ۲۰ تیر ماه ۹۳ ماموران پلیس در جریان وقوع یک قتل قرار گرفتند و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند .


با حضور ماموران در محل حادثه و تحقیق در این رابطه مشخص شد که دختر جوانی در باغی در چهاردانگه با ضربات چاقو به قتل رسیده است. 

با مشخص شدن هویت مقتول ماموران دریافتند که وی با برادرش اختلافاتی داشته است که برادر این دختر از سوی پلیس دستگیر شد و در بازجویی‌ها به قتل خواهرش اعتراف کرد. 

وی در اعترافات خود به ماموران گفت: خواهرم یک بار از شوهرش جدا شده بود و قصد داشت برای بار دوم با مردی ازدواج کند که من و خانواده‌ام اصلا او را تایید نمی‌کردیم اما خواهرم پایش را در یک کفش کرده بود و می‌خواست ازدواج کند. برای همین روز حادثه او را به محل حادثه بردم تا با او صحبت کنم ولی با هم درگیر شدیم و من هم از روی عصبانیت با چاقو به او ضربه‌ای زدم. 

با اعتراف این پسر پرونده وی پس از صدور کیفرخواست در حالی به شعبه ۸۴ دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد که خانواده‌اش از قصاص وی گذشتند و رضایت خود را اعلام کردند. 

صبح امروز این پسر در همین شعبه از جنبه عمومی جرم محاکمه شد و در ‌‌نهایت با حکم هیات قضایی با احتساب روزهایی که در زندان بود، آزاد شد.