به گزارش پارس به نقل از ایسنا، منطقه آذربایجان غربی، شبکه‌های معاند، سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی با وجود اینکه هر بار نقشه شومشان نقشه بر آب شده، اما باز دست از کار نمی‌کشند و همچنان به شایعه‌سازی و تحریک مردم می‌پردازند، در حالی که مهاباد چند روزی را در آرامش سپری می‌کرد، دشمنان با شایعه سازی در خصوص مرگ اکام تلاج سعی در انحراف افکار و ایجاد اغتشاش در منطقه داشتند که با هوشیاری مردم با شکست مواجه شد.


علی افشانی مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در گفت‌و‌گو با ایسنا گفت: بر اساس اعلام معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی مرگ آکام تلاج جوان مصدوم واقعه اخیر مهاباد کذب است.

وی با بیان اینکه فرد مصدوم واقعه هتل تارای مهاباد در بیمارستان امام خمینی(ره) ارومیه تحت درمان است، اظهار کرد: رسانه‌های معاند در مورد مرگ تلاج در شبکه‌های اجتماعی سعی در منحرف کردن افکار عمومی مردم دارند و باید در این شرایط آگاهانه رفتار کرد.

"علیرضا رادفر"معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی نیز تصریح کرد: به‌خلاف جوسازی رسانه‌های معاند مصدوم حادثه مهاباد در بیمارستان امام خمینی(ره) ارومیه تحت درمان بوده و در وضعیت خوبی قرار دارد. رادفر با بیان اینکه آکام تلاج از نظر پزشکی نسبت به روز گذشته از وضعیت بهتری برخوردار است، گفت: تمامی اطلاعاتی که از طریق رسانه‌های معاند در خصوص مرگ اکام تلاج انعکاس یافته شایعه‌ای پیش نیست.

رادفر افزود: مصدوم دیگر این حادثه که در بیمارستان تبریز بستری بود، از بیمارستان مرخص شده است.

پدر آکام تلاج نیز گفت: آکام زنده است و اخبار منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی و برخی سایت‌ها صحت ندارد.

وی گفت: امیدوارم بزودی وضعیت جسمانی فرزندم بهبود یابد.