به گزارش پارس به نقل از فارس شهید داود اکبری در سال ۱۳۴۱ در خانواده مذهبی و مقید به نظام جمهوری اسلامی متولد شد.

وی مدرک تحصیلی دیپلم خود را در رشته تجربی و در مدرسه رازی حصارک کرج گرفت و در اوقات قبل از انقلاب در اشاعه اهداف مقدس اسلام کوشا بود، ضمن اینکه در ایام انقلاب و شکل‌گیری انقلاب نقش به‌سزایی داشت.

شهید اکبری از فعالان انجمن اسلامی بود و از نظر اخلاقی فردی متعهد، مهربان و دلسوز بود و در امر خیر نیز دستگیر مردم و مددکار اهالی محل بود.

شهید اکبری در تارخی 64.12.18 بر اثر اصابت گلوله کالیبر 50 در منطقه عملیاتی فاو (عملیات والفجر 8) به شهادت رسید.

از ویژگی‌های اخلاقی و اعتقادی شهید می‌توان گفت که فردی بسیار مهربان، اهل صله رحم، متعهد و خیّر بود.

وصیت‌نامه شهید

با سلام و درود به حضور محترم حضرت ولیعصر امام زمان(عج) و امام خمینی فرمانده کل قوای گل‌های سرخ حسینی و با سلام و درود بی‌کران حضور پدر عزیز و مادر مهربانم و همسر عزیزم.

به هر حال اسلام در خطر است تا قانون خدا روی زمین برای زمینیان مستقر شود البته الحمدالله مال و ثروت چندانی نیست که بخواهم وقت شما را برای آن بگیرم ولی آنچه از شما می‌خواهم حلالیت است زیرا من گناه بسیار کردم.

همسر عزیزم، فرزندمان که به دنیا آمد اگر دختر بود اسمش را زینب و اگر پسر بود اسمش را حسین بگذار. سعی کن او را خوب تربیت کنی تا زنی زینب‌وار و یا مردی حسین‌وار باشد. اگر شهید شدم کتاب‌هایم را به کتابخانه مدرسه چهاردانگه اهدا کنید.

در پایان از مادرم تقاضا دارم ایمانش را به خدا بیشتر و راضی به رضای خداوند باشد و هرچه خدا خواست، بخواهد. از این‌رو اگر شهید شدم فقط بگویید الحمدالله رب العالمین و من هیچ راضی نیستم که برای من گریه و زاری کنید! خود را به خدا نزدیک‌تر کنید و در روزهای جمعه به نماز جمعه بروید و در دعای کمیل و توسل شرکت کنید و امام امت را دعا کنید. والسلام