به گزارش پارس به نقل از تسنیم، با حکم معاون سیما «احمد سفیدی» مدیر شبکه سلامت سیما، «محمد سرشار» مدیر شبکه کودک سیما و «آبتین مهدی‌پور» مشاور معاون سیما و دبیر شورای سیاست گذاری سلامت شدند.

در حکم جدید علی‌اصغر پورمحمدی معاون سیما به مدیر شبکه سلامت سیما، توجه به سیاست‌های کلان کشور درباره سلامت و نیز بهره گیری از اساتید و دست اندرکاران امر مهم سلامت و همچنین استفاده از نظرات جامع علمی و پژوهشی در این زمینه؛ برای گسترش سلامت جامعه را تأکید کرده است.

همچنین در حکم مدیر شبکه کودک سیما، نگاه فطری به کودکان و بهره گیری از دانش تعلیم و تربیت اسلامی، روان‌شناسی کودک و همچنین تجربیات اهالی فرهنگ و هنر؛ در انتقال مفاهیم و آموزه‌های لازم، مبتنی بر انسان‌شناسی و اهداف انقلاب اسلامی تأکید شده است.

رسانه ملی به عنوان یک مربی اثرگذار برای تحقق چنین تحولی اهتمام داشته و دارد و با تاسیس شبکه کودک به این تلاش شتاب بیشتر خواهد داد.

در حکم مشاور معاون سیما و دبیر شورای سیاست گذاری سلامت؛ دریافت سیاست‌های کلان کشور و رسانه ملی درباره سلامت و انتقال آن‌ها به مدیریت‌های برنامه ساز و همچنین هماهنگی و نظارت بر برنامه‌های که به طور مستقیم و غیر مستقیم به موضوع سلامت می‌پردازند؛ اشاره شده است.