به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران سرهنگ"علی شفیعی"بااعلام این خبرگفت :درپی شکایت خانمی مبنی براین که مبلغی به صورت غیرمجاز و اینترنتی ازحساب بانکی‌اش برداشت شده است، موضوع در دستورکار کارشناسان پلیس فتا قرارگرفت. 
 
وی بابیان این که شاکیه اظهارداشته رمزدوم خودرا دراختیارکسی قرارنداده است گفت:با اقدامات پلیسی و تعامل بادیگر سازمانهای دولتی طریقه سرقت و محل انتقال وجه سرقتی مشخص شد و با کنارهم قراردادن قرائن و شواهد، متهم شناسایی و باهماهنگی مقام قضائی دستگیرشد. 
 
رئیس پلیس فتا گفت: دربازجویی ها معلوم شدمتهم همکلاسی شاکیه بودوبه بزه انتسابی معترف شدو صراحتا بیان کرد که شاکیه ازدوستانم می باشد وقبلا شماره کارت ورمز دوم را جهت پرداخت شهریه دانشگاه از وی گرفتم وباتوجه به این که کلیه اطلاعات حساب وی دردسترس داشتم ازحساب وی برداشت کردم. 
 
"شفیعی"درخاتمه گفت:دراین پرونده شاهدبودیم شاکیه پس ازاین که کارت خود را به دوستش قرض داده رمز خود را تغییر نداده است که این امرموجب سرقت را فراهم کردلذا توصیه می کنیم اولاً به هیچ عنوان اطلاعات بانکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهید و یا اگرمجبور به این کار شدید دراسرع وقت رمز خود را تغییردهید.