به گزارش پارس به نقل از فارس وبلاگ رهسپار قدیمی به مناسبت سالگرد عملیات بیت المقدس این‌گونه آورده است: یکی دیگر از ستارگان آسمان ذخیره سپاه دزفول، شهید سید کاظم قلندری است.

 

سید کاظم، نوجوانی که با داشتن قدی رشید و محاسنی نورسته هرکسی را در برخورد اولیه دچار اشتباه می‌کرد! زیرا علی‌رغم سن کم شبیه جوانانی بود که پختگی را در رفتارش به‌وضوح می‌شد دید. سید کاظم روستایی زاده‌ای بود که صفا و صمیمیت را با خود از روستا به شهر هدیه آورده بود. بنابراین، نگاه مهربانانه وی برای تمامی دوستان ذخیره شناخته‌شده بود . در کارهایی که نیاز به فیزیک بدنی داشت سید پیش‌قدم بود . در امر رانندگی به کسانی مانند بود که گویی سال‌هاست پشت فرمان بوده و بسیاری از کارهای تدارکاتی و پشتیبانی را به‌وسیله رانندگی با ماشین‌های مختلف ستاد انجام می‌داد. برای انجام کار و کمک به دیگران منتظر نمی‌ماند تا از او درخواست شود ، بلافاصله و به‌موقع کارش را انجام می‌داد . به همه دوستان احترام می‌گذاشت ، خصوصاً برای دو پسرعمویش (سید علی و شهیدسید عزیز قلندری ) که فوق‌العاده مورداحترامش بودند.

ردیف اول نفر وسط

شهید سید کاظم قلندری فردی وارسته از تعلقات دنیوی مؤمن،فعال،صبور،شجاع و به معنای واقعی با تاسی به جد بزرگوارش موسی بن جعفر(ع)کاظمین الغیظ بود.او مرد روزهای سخت بود به دلیل قد رشیدش به‌عنوان ارپی جی زن معرفی‌شده بود یادم هست دریکی از عملیات‌ها آن‌قدر آرپی جی به سمت تانک‌های دشمن شلیک کرد که از گوش‌هایش خون جاری‌شده بود.سرانجام سید کاظم، مزد زحمات خود را گرفت و در عملیات بیت المقدس در تاریخ 12 اردیبهشت 61 به شهادت رسید.