به گزارش پارس به نقل از تسنیم و براساس گزارش CNN، نتایج بررسی‌های این وب‌سایت گاه به شدت دقیقند و گاه به شدت و بی‌اندازه نادرست. کار با آن ساده‌است، کافی است یک سلفی از خود روی وب‌سایت آپلود کرده،‌ چند ثانیه انتظار بکشید و در نهایت وب‌سایت به شما خواهد‌گفت چند ساله به نظر می‌آیید.

از آنجایی که این سیستم می‌تواند تصویر هرکسی را بررسی کند، می‌توانید عکس خود را با دوستان، اعضای خانواده و هرکس دیگری مقایسه کنید. با این‌همه ریسک حدس زدن سن و جنسیت افراد توسط یک روبات بالا است و شاید به همین‌دلیل در این وب‌سایت یک پیام معذرت‌خواهی از کاربران دیده می‌شود که پس از هربار تخمین سد، از اشتباه احتمالی درباره تشخیص جنسیت و سن افراد ابراز تاسف کرده‌است.

شرکت مایکروسافت این وب‌سایت را روز پنجشنبه با هدف معرفی نرم‌افزار جدیدش رونمایی کرد. به گفته مایکروسافت می‌توان از این نرم‌افزار تشخیص چهره که بخشی از این طرح جدید به نام پروژه آکسفورد به شمار می‌رود، برای انجام کارهایی از قبیل دسته‌بندی مجموعه‌ای بزرگ از تصاویر استفاده کرد.

با این‌همه انتظار می‌رود این وب‌سایت برای قضاوت کردن افراد درباره سن و سال خود و دیگران و مقایسه خود با افراد دیگر کاربرد بیشتری پیدا کند تا دیگر فعالیت‌های تحلیلی و محاسباتی.

منبع: همشهری