به گزارش پارس به نقل از مهر، شرایط نامساعد جوی، بعد از ظهر یکشنبه سبب شد تا مسافران پرواز شماره ۶۰۴ مشهد – نوشهر نتوانند در این فرودگاه فرود آیند و نهایتا در فرودگاه دشت ناز ساری پیاده شدند.

یکی از مسافران این پرواز در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ساعت ۱۱ صبح قرار بود از فرودگاه مشهد به مقصد نوشهر پرواز کنیم که پس از یکی و دوساعت معطلی با پرواز شمار ۶۰۴ عازم شدیم.

اسعدیان بیان داشت: پس از رسیدن به مقصد نوشهر به دلیل شرایط جوی نتوانستیم فرودآییم اما سرانجام در فرودگاه دشت ناز مسافران پیاده شدند.

وی عنوان کرد: این درحالیست که در روز جمعه نیز پرواز مشهد به نوشهر نیز به دلیل شرایط نامناسب جوی قادر به فرود نبود و سرانجام پس از رفتن به گرگان و مشهد مسافران پیاده شدند و برخی از مسافران روز یکشنبه، بازماندگان پرواز روز جمعه هستند که مجددا با این مشکل مواجه شدند.

یک مسافر دیگر با انتقاد از فرود پرواز شماره ۶۰۴ مشهد – نوشهر در فرودگاه دشت ناز ساری گفت: برخی از مسافران هزینه رفتن به مقصد را ندارند و معلوم نیست تا کی باید پروازهای فرودگاه نوشهر لغوشود و در نشست و برخاست هواپیما مشکل ایجاد شود.

تا زمان ارسال خبر، تلاش خبرنگار مهر با مدیرکل فرودگاههای مازندران در زمینه این مشکل به نتیجه ای نرسید.

این درحالیست که دستگاه دی وی او آر سال قبل در فرودگاه نوشهر به بهره برداری رسیده است و رضا احمدی مدیر روابط عمومی فرودگاههای مازندران در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: این دستگاه هنور فعال نشده است. ​