به گزارش پارس به نقل از فارس از جنوب استان تهران، پیکر مرحوم علی آهی ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و از پیرغلامان آل‌الله ساعتی پیش پس از تشییع باشکوه بر روز دوش آحاد مختلف جامعه به آرمستان بهشت زهرا (س) منتقل و پس از انجام آیین تدفین در قطعه 301 در منزل ابدیش آرام گرفت.

پیکر زنده یاد آهی با حضور پرشور پیرغلامان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام با ذکر نام ائمه اطهار (ع) و زمزمه دعای پرفیض عاشورا به خاک سپرده شد.

مرحوم علی آهی که از روز پنجشنبه گذشته در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید هاشمی نژاد تهران بستری شده بود، در سن 87 سالگی دعوت حق را لبیک گفته و به لقاء‌الله پیوست.


مراسم یادبود مرحوم آهی

به گزارش فارس، پنجشنبه بیستم فروردین ماه جاری به همت خانه مداحان مراسم یادبودی برای مرحوم آهی پیرغلام اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام از ساعت 15 تا 17 در مهدیه تهران برگزار می‌شود.

مرحوم علی آهی تالیفات بسیاری در حوزه معارف و مداحی دارد که می‌توان به کتاب‌های دیوان آهی در دو جلد، دیوان آئینه نور در دو جلد، فرهنگ اصلاحات قافیه، توصیف صنایع شعر کهن فارسی و پیرایش آن با کلک بدیع، فلسفه قیام امام حسین (ع) از دیدگاه عقل و همچنین کتاب شعر و شاعری از نظرگاه قرآن و عترت و سنت اشاره کرد.