پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- برنامه قدرتمند Undeleter Recover Files & Data ازجمله برنامه‌های بازیابی اطلاعات است که می‌تواند کارت حافظه تلفن همراه شما را اسکن و به بازیابی اطلاعات از دست رفته شما بپردازد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «پارس»، این برنامه زمانی مفید واقع می‌شود که شما به طور تصادفی عکس ها، فیلم ها و یا آهنگ‌های قدیمی خود را پاک کرده و دوست دارید آنها را دوباره در اختیار داشته باشید بنابراین Undeleter با پشتیبانی از فرمت‌های FAT32,EXT4,RFS اقدام به اسکن فایل‌ها نموده و آنها را با کمترین آسیب بازیابی می‌کند.

از ویژگی‌های این نرم‌افزار می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

بازگرداندن فایل‌های پاک شده شامل تصاویر، ویدئو، موسیقی و دیگر موارد از هر دوره زمانی با توجه به پارتیشن داخلی کارت حافظه و ذخیره و ترمیم فایل‌ها به طور مستقیم.

برخلاف دیگر برنامه‌های بازیابی اطلاعات Undeleter فایل‌های مشخص شده جهت اسکن را به طور دقیق و مفید اسکن کرده که در همین راستا فایل‌ها پس از بازیابی بدون لایه‌های اضافی مرمت شده و همان چیزی هستند که شما انتظار آن را داشته‌اید.

توجه: ممکن است در طول اسکن و بازیابی فایل‌های از دست رفته برخی از اطلاعات به درستی بازیابی نشوند و غیر قابل ترمیم باشند و برخی از فایل‌ها نیز بر روی تلفن همراه شما قابل اجرا نباشند بنابراین بهتر است بعد از بازیابی اطلاعات یک بار آنها را بر روی کامپیوتر‌های رومیزی یا لپ تاپ خود انتقال داده و با دیگر نرم‌افزارهای قدرتمند که بر روی سیستم خود نصب کرده اید اجرا نمایید.

جهت استفاده از این نرم‌افزار می‌باید دستگاه خود را روت کرده باشید.

دانلود رایگان نرم افزار Undeleter Recover Files & Data برای اندروید

سید احسان حسینی