به گزارش پارس به نقل از مهر، سید جوادهاشمی به مردم پیشنهاد داد تا در نوروز بدون مقدمه به خانه افرادی که با آنها قهر بودند، سر بزنند و با آنها آشتی کنند.

 سیدجواد هاشمی با اشاره به اینکه برای همه مردم سال خوبی را آرزو می کند، گفت: امیدوارم مردم در ایام نوروز سفرهای خوبی داشته باشند و به جاهایی که تا امروز نرفته اند بروند. قرار نیست که تعطیلات ما تنها در سفر به شمال کشور خلاصه شود، ایران بسیار بزرگ است پس بهتر است همین حالا تصمیم خود را عوض کنید و برنامه دیگری به غیر از شمال برای نوروز خود فراهم کنید.

وی ادامه داد: مرکز و جنوب کشور نقاط دیدنی بسیاری دارد که هم قیمت ارزان تری دارد و هم تجربه بهتری را برایمان فراهم می کند. علاوه بر آن فرصتی فراهم می شود تا مکان های جدید را ببینید.

این بازیگر سینما و تلویزیون توضیح داد: از همه می خواهم بدون مقدمه به خانه کسانی که با آنها طی سال های گذشته مشکل داشتند، سر بزنند. بهتر است بدون آنکه تماس تلفنی بگیرند و بگویند ما داریم می آییم، به خانه این افراد سر بزنند و اجازه دهند که این قهرها در سال جدید تبدیل به آشتی شود.

هاشمی گفت: همچنین امسال می توانند فضای نوروز را کمی معنوی کنند، درست در قلب تعطیلات ۹۴، شهادت حضرت زهرا (س) را داریم و همه ما ایرانی ها به بانوی دو عالم ارادت خاص و ویژه ای داریم. من معتقدم که سالی که با نام حضرت زهرا (س) آغاز شود، سالی بزرگ و پربرکت می شود.

وی ادامه داد: امیدوارم سال ۹۴ سال خوبی برای ما باشد و در چنین سالی شاهد مواجهه پیروزمندانه دولت با ماجرای هسته ای باشیم و گره تحریم ها و ماجرای هسته ای در سال جدید باز شود و کمی از سطح گرانی ها در کشور کاسته شود.

هاشمی در پایان گفت: معتقدم سالی که نکوست از بهارش پیدا است و باز هم تاکید می کنم سالی که با نام حضرت زهرا (س) آغاز می شود، می تواند بهترین سال برای ما باشد و بهتر است از این روزهای عزیز که به نام حضرت زهرا (س) ثبت شده نهایت استفاده را کرده و کمی معنویت را به زندگی خود اضافه کنیم.