به گزارش پارس به نقل از فارس، سرهنگ حمیدی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیک محورهای کشور گفت: برابر آخرین اخبار دریافتی تا ساعت 12:30 در محور کرج - چالوس ( از امیر کبیر تا سد کرج ) و هراز ( از آهکدره تا پلور) ترافیک سنگین و محورهای قزوین به رشت، قزوین به زنجان و کرج - قزوین ترافیک نیمه سنگین است.

رئیس پلیس راه راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده ها گفت: برابر آخرین اخبار دریافتی تا ساعت 12:30 در استانهای البرز محور کرج - چالوس (محدوده تونل کندوان)، اصفهان (محور دامنه - الیگودرز)، آذربایجان غربی (محورهای ارومیه – سلماس، پیرانشهر و ارومیه به اشنویه)، آذربایجان شرقی (آزادراه تبریز- زنجان و محور تبریز- بستان آباد) بارش برف گزارش شده است.

وی تصریح کرد: در عین حال در استانهای  قم، البرز، کردستان، یزد، فارس، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، مازندران، خراسان رضوی (محور قوچان - مشهد) ، همدان (ملایر - همدان)، هرمزگان (محور چارک - بندرلگه)، بوشهر و گیلان بارش باران گزارش شده است.

رئیس پلیس راه راهور ناجا با هشدار به رانندگان مبنی بر رعایت سرعت مطمئنه و عدم سبقت غیرمجاز گفت: در زمان بارندگی به دلیل سر خوردگی خودرو، شتاب آن تغییر می کند و همین امر موجب می شود که راننده و سرنشینان در معرض خطر تصادف قرار بگیرند.

وی تاکید کرد:بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی بارش برف و باران همچنان در استانهای مختلف ادامه دارد.