به گزارش پارس،سرهنگ رضا اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام اخبار ترافیک محورهای استان اظهار داشت: حد فاصل شهرک خاتم الانبیا تا محدوده ترمینال شهید کلانتری و همچنین لاین شمالی اتوبان تهران - کرج - قزوین ترافیک سنگین است.
 
وی تصریح کرد: ترافیک در اتوبان تهران - کرج - قزوین بجز محدوده شهرک خاتم الانبیا تا ترمینال مسافربری شهید کلانتری نیمه سنگین است.
 
وی از ترافیک نیمه سنگین در محور کرج - چالوس خبر داد و گفت: از رانندگانی که قصد عبور از محورهای استان البرز را دارند تقاضا می کنیم با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از بروز هر گونه حادثه جلوگیری کنند.
 
در ادامه منصور رحمانیان مدیرکل هواشناسی البرز در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب اظهار داشت: هوای کرج نیمه ابری و دمای هوا 17 درجه بالای صفر است.
 
وی در ادامه سرعت باد را 3 متر بر ثانیه و از سمت غرب اعلام کرد و گفت: پیش بینی می شود که در 24 ساعت آینده هوای کرج ابری، در بعضی ساعات با افزایش ابر و در پاره ای از نقاط با بارش پراکنده همراه با وزش باد همراه باشد.
 
رحمانیان بیشینه دمای هوا در کرج را 17 درجه بالای صفر و کمینه دمای هوا را 5 درجه بالای صفر عنوان کرد و گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی در 24 ساعت آینده آسمان استان ابری، بعضی ساعات افزایش افزایش ابر، بارش پراکنده و احتمال رعد و برق، وزش باد نسبتا شدید و در پاره ای نقاط همراه با گرد و خاک پیش بینی می شود.