به گزارش پارس به نقل از ایرنا، 'ي ع' حدود ۱۵ سال در بازار روز خرمشهر به صورت دستفروشي اقدام به فروش ميوه مي کرد که روز چهارشنبه گذشته ماموران شهرداري بساط ميوه فروشي او را جمع و مانع از کار او شدند.

اين شهروند ۳۴ ساله روز شنبه اين هفته (۲۳ اسفند) بارها به شهرداري خرمشهر مراجعه کرد تا وسايل خود را تحويل و کار خود را ادامه دهد اما جوابي نگرفت و در نهايت با ريختن بنزين بر روي خود در محوطه شهرداري اقدام به خودسوزي کرد.

شهرداري خرمشهر روز دوشنبه با انتشار بيانيه اي در خصوص خودسوزي اين شهروند اعلام کرد: با نهايت تاسف و تالم از وقوع حادثه خودسوزي رو به روي شهرداري خرمشهر، با آرزوي سلامتي و ابراز همدردي عميق با شهروند گرامي و خانواده وي به اطلاع عموم مردم فهيم و شريف خرمشهر مي رساند، انتظار مي رود شهروندان در صورت هرگونه اعتراض به عملکرد شهرداري موارد را به مقام مافوق اطلاع دهند تا از بروز چنين حوادث ناگواري پيشگيري شود.

دستفروش خرمشهري هم اکنون در يکي از بيمارستان هاي اهواز تحت مداوا است و از درصد سوختگي او گزارشي در دست نيست.

شهرداري خرمشهر هفته گذشته اقدام به جمع آوري بساط دستفروشان خرمشهري کرد.

فرد مصدوم که مخارج زندگي خود و خانواده‌اش را از اين راه تامين مي کند، مي گويد که بي مهري شهرداري موجب شد تا در تامين مخارج خانواده اش با مشکل رو به رو شود و به ناچار خودسوزي کند.

تلاش ایرنا براي اخذ نظرات شهردار و فرماندار خرمشهر در اين زمينه به دليل پاسخگو نبودن بي نتيجه ماند.