پايگاه خبري تحليلي «پارس»- بزنگاه دوقلو، ویژه نوروز، آمد. شماره های 9 و 10 بزنگاه، با دو رویکرد «مرور سال 93» و «عیدانه های 94» منتشر شد؛ بزنگاهی طنزدرطنز و تودرتو؛ که مثل خود بهار، از هر گوشه اش جوانه ای بیرون زده و سر برون آورده. فشردگی و تنوع و رشد کیفی آثار در این بزنگاه، تعجب انگیزناک! است؛ به طوری که جا دارد بارها و بارها مرور شود، و هر بار انتظار روبرو شدن با نکته تازه ای را داشته باشیم. در این بزنگاه، با جناب «فلافل» آشنا می شویم و خاطرات 93 را با نیشطنز بزنگاه، کالبدشکافی می کنیم و در آینه زمان، نگاهی به چهره های 93 می اندازیم؛ همچنین، اشعار طنز متعددی را زمزمه می کنیم؛ با کمیک استریپ ها و کارتون هایی خوش برخورد، ملاقات می نماییم؛ و حتی با جدول جایزه دار و صفحه ویژه کودک و نوجوان همکلام می شویم!

با آثار و همکاری (به ترتیب حروف الفبا): احسان آهنی، محمدحسین اکبری، مازیار بیژنی، علیرضا پاکروان، معصومه پاکروان، فرزاد جهان بانی، مسعود دانش منش، مهدی دیبانژاد، الهام رجبی، محمدعلی رجبی، فرهاد رحیم قراملکی، فرشاد رفیعی، سعید سلیمان پور، سید محمدجواد طاهری، سید مهدی طیار، سیده مریم طیار، رضا عیوضی، مهدی فرج اللهی، سعید فرمانی، شاهین کلانتری، سید محمدرضا میرشاولد، رسول نادری و حمیدرضا نیازی

بزنگاه دوقلوی نوروزی را، از روزنامه فروشی های سر تا ته کشور در 36 صفحه تمام رنگی فقط با قیمت 2 هزار تومان دریافت کنید.همچنین اشتراک بزنگاه نیم بهاست و با ارسال عدد 5 به سامانه پیامکی3000503333 می توانید بزنگاه را همزمان با توزیع دریافت نمایید.

یا به سایت www.bezangah.net بیایید و فایل pdf آن را بخرید. 

لینک خرید اینترنتی: http://golwor.ir/form/index.php/xmain/form/10