به گزارش پارس، احد وظیفه در گفتگو با مهر با بیان این مطلب افزود: بر اساس نقشه های پیش یابی طی سه روز آینده با عبور متناوب موج تراز میانی جو در شمال غرب، غرب، دامنه های جنوبی البرز، سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور افزایش ابر، گاهی با وزش باد و رگبار باران و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود.

به گفته وی، از بعد از ظهر روز دوشنبه و طی سه شنبه ضمن کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور بر مقدار بارش ها در سواحل دریای خزر افزوده شده و دریای خزر مواج خواهد شد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: طی دو روز آینده در برخی مناطق جنوب، شرق و جنوب شرق کشور نیز افزایش ابر و بارش پراکنده گاهی با رعد و برق و وزش باد رخ می دهد. که از روز سه شنبه بر مقدار بارش ها در این مناطق افزوده شده و گستره بارش ها نیمه جنوبی کشور را فرامی گیرد.

وظیفه تصریح کرد: بعد از ظهر روز سه شنبه در دامنه های جنوبی البرز و شمال شرق کشور وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می شود که در برخی نقاط با گرد و خاک همراه خواهد بود.

وی افزود: فردا آسمان تهران قسمتی ابری اوایل شب به تدریج ابری همراه با بارش پراکنده و در ارتفاعات همراه با بارش برف و گاهی وزش باد است. بیشینه و کمینه پایتخت با دو درجه کاهش نسبت به امروز به ترتیب به ۱۸ و ۱۲ درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد.