به گزارش پارس به نقل از روابط عمومی جمععیت هلال احمر، دکتر سید امیر محسن ضیائی در نامه ای از رئیس مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مردم در خانه ملت به پاس دقت نظر و درایت آنان در تصویب بودجه مورد نیاز جمعیت هلال احمر، توجه و اهتمام خاص به بخش های امدادرسانی کشور در حوادث و سوانح؛ آن را به منصه ظهور گذاشتند، تشکر و قدردانی کرد.

در متن این نامه آمده است: ” احتراما دقت نظر و درایت قابل تحسین نمایندگان مجلس شورای اسلامی که با رای خود در تصویب بودجه مورد نیاز جمعیت هلال احمر، توجه و اهتمام خاص خود به بخش امدادرسانی کشور در حوادث و سوانح و خدمتگزاران آن را به منصه ظهور گذاردند، شایسته شکر گزاری به درگاه ایزد متعال و قدردانی و سپاس از برگزیدگان ملت است.

بی شک نگاه نافذ و مثبت نماینگان، واجد پیام های روشن و قابل توجهی است که ثمرات ارزشمند آن در حوزه امدادرسانی و کمک برای تسکین آلام مردم بروز و ظهور عینی خواهد یافت.

اینک که وکلای ملت با درکی عمیق از شرایط جمعیت هلال احمر این نهاد مردمی را مرهون پشتیبانی قاطع خود قرار داده اند لازم است مجموعه مدیران و کارکنان جمعیت هلال احمر نهایت مساعی خود را در مسیر ارتقا توان امدادرسانی جمعیت مصمم تر از گذشته به‌کار گیرند.

لذا وظیفه خود دانستم تا به عنوان خدمتگزار و نماینده خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر که در شهرها و روستاها و بعضا مناطق دورافتاده کشور در طول سال های طولانی و علیرغم مشکلات و سختی هها و مضیقه های مالی و تجهیزاتی و حتی با فقدان امکانات لازم در فصول سرد و گرم مشغول امدادرسانی و کمک به هم نوع خود بوده اند از اقدام شما بزرگواران که به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) عصاره فضائل ملت می باشید، تشکر و قدر دانی کنم.”