به گزارش پارس به نقل از فارس، صبح روز پنج‌شنبه 21 اسفند ماه امسال گزارش مشترک مردمی از سقوط شی در دریا از شهرهای محمودآباد، فریدونکنار، بابلسر و تنکابن دریافت شده‌ است.


در همه گزارش‌ها به وقوع سانحه در ساعت 5 و 15 دقیقه صبح اشاره شد.

موسی مشاءزمینی مدیرکل فرودگاه‌های مازندران دراین باره در ساری گفت: بلافاصله پس از دریافت این خبر با برج مراقبت، فرودگاه‌های استان مکاتبه شد که گزارشی بابت سقوط هواپیمایی داخلی و خارجی دریافت نشد.

وی با بیان اینکه این موضوع در حد شایعه بوده‌ است، اظهار کرد: در حوزه استحفاظی هوایی چیزی به ما مخابره نشده و در فضایی هوایی اتفاق خاص نیفتاده‌ است.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران درباره جزئیات این موضوع، گفت: صبح امروز یک‌سری صیادان در منطقه فریدونکنار و محمودآباد آتش‌سوزی را در آسمان مشاهده کردند و که بلافاصله بررسی‌های ما از همان زمان آغاز شد.

حسن حبیب‌نژاد مدیرکل شیلات مازندران که اداره کل شیلات استان در بابلسر مستقر است، در این باره گفت: بلافاصله با یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هماهنگی انجام شده که در حال گشت‌زنی و انجام بررسی‌های لازم هستند.

وی با اعلام اینکه ماموران یگان حفاظت در حال انجام بررسی‌های لازم در منطقه هستند، ادامه داد: تا این لحظه گزارشی از حادثه یا اتفاق خاصی نداشتیم.

مهدی ولی‌پور مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران در این باره درباره جزئیات این موضوع، اظهار کرد: از ساعت پنج صبح امروز از خزرآباد ساری، بابلسر، فریدونکنار، نور و ولی‌اباد تنکابن اطلاع داده شده که آتش‌سوزی در آسمان مشاهده شده‌ است.

وی افزود: با توجه به اینکه وسعت این موضوع بسیار زیاد بوده از همان لحظه بررسی‌ها آغاز شده و همچنان نیز ادامه دارد.

براساس گمانه‌زنی این موضوع نشان از سقوط هواپیمایی تک سرنشین است و همچنین نیز بررسی‌ها در حوزه دریای و هوایی ادامه دارد.