به گزارش پارس به نقل از نسیم ، قاضی‌زاده هاشمی گفت: افرادی که بر اثر این آمپول‌ها آسیب دیده‌اند در بیمارستان‌ لبافی‌نژاد و فارابی عمل می‌شوند. دستگاه‌های نظارتی در حال شناسایی افراد سودجو هستند و برخی از این افراد دستگیر شده‌‌اند.

سیدحسن هاشمی در حاشیه کنگره ملی شهدای دانشجو در دانشگاه تهران گفت: کمیته‌ای برای پیگیری آمپول‌های آلوده تشکیل شده است و افرادی که آسیب دیده‌اند در بیمارستان‌های لبافی نژاد و فارابی عمل می‌شوند.

وزیر بهداشت گفت: تیم ویژه موضوع را از نظر دارو عملکرد و کیفیت دارو مورد بررسی قرار می‌دهد و در عین حال از نظر درمانی این موضوع بررسی خواهد شد.

هاشمی گفت: در حال حاضر ما هر نوع اظهار نظر کنیم ممکن است پیگرد قانونی داشته باشد و دستگاه‌های نظارتی مسلط به موضوع هستند.

او گفت: اعلام شده است که اگر مراکز درمانی از اصالت داروهایی که تهیه کرده آند مطمئن نیستند وداروها را از طریق قاچاق تهیه کرده‌اند از این داروها استفاده نکنند.

وزیر بهداشت گفت: دستور دادم برای دو ماه آینده این وزارتخانه دارو را از منابع مطمئن و هزینه کمتر تهیه کند و همه مراکز درمانی را موظف کرده‌ایم تا از این داروها استفاده کنند.

او گفت: دستگاه‌های نظارتی در حال شناسایی افراد سودجو و آنهایی که با جان مردم بازی می‌کنند هستند بنابراین برخی از این افراد دستگیر شده‌ اند.