به گزارش پارس به نقل از خبرگزاری دانشجو، در پی بالا گرفتن نزاع بین دانشگاه شیراز و علوم پزشکی شیراز بر سر اراضی پردیس ارم، اساتید و اعضای هیات علمی این دانشگاه به نشانه اعتراض کلاس های درس ساعت ۹ امروز خود را تعطیل و مقابل دفتر ریاست این دانشگاه تجمع کردند.

در همین رابطه معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه شیراز عصر روز گذشته در جمع خبرنگاران گفت: برای متر به متر زمین های مجموعه پردیس ارم برنامه ریزی صورت گرفته و به هیچ وجه اجازه نمی دهیم به این زمین ها تعدی شود.

وی بیان داشت: دانشکده مدیریت گردشگری و جهانگردی، دانشکده انرژی و فناوری های نوین، دانشکده مهندسی(بخش عمران و مواد)، دانشکده منابع طبیعی، دانشکده آموزش های الکترونیکی(مجازی) و دانشکده پردیس بین الملل از جمله طرح های آموزشی مصوب و در دست اقدام دانشگاه شیراز است که هم اکنون فضای مناسبی ندارد.

لازم به ذکر است، بعد از تجمع اعتراضی اعضای هیات علمی دانشگاه شیراز و مصاحبه های ایمانیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز مبنی بر قانونی و شرعی بودن تصرف اراضی دانشگاه شیراز جهت ساخت بیمارستان شماره دو نمازی، کارمندان، اساتید این دانشگاه نیز به نشانه اعتراض مثابل ساختمان ریاست تجمع کردند.