به گزارش پارس به نقل از روابط عمومی جامعه ایمانی مشعر، چهارمین همایش ملی هیأت‌های مذهبی کشور با حضور ۶۰۰ هیأت مؤثر، محوری و برگزیده از ۳۰ استان کشور در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.

این همایش پنجشنبه و جمعه هفتم و هشتم اسفندماه با سخنرانی حجج اسلام مومنی، پناهیان، ماندگاری، محرابی، انجوی نژاد، وحید‌پور، گمار، نوری، زمانی و سردار حاج سعید قاسمی، حاج حسین یکتا، حاج علی انسانی و حاج مهدی سلحشور در جوار مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

برگزاری کمیسیون‌های تخصصی، هيات شباب الامام الخمینی (ره)، اکرانِ خصوصي فیلم "خانه ای کنار ابرها"، برپایی نمایشگاه‌های تخصصی، اهداي بسته‌هاي فرهنگي و ... از حاشيه‌هاي چهارمین همايش ملي هيات‌هاي محوري و برگزيده کشور خواهد بود.

جامعه ایمانی مشعر از سه سال پیش با هدف هماهنگ سازی و برنامه‌ریزی هیأت‌های سراسر کشور برای همگام سازی مجموعه هیأت‌های در تراز انقلاب اسلامی، فعالیت خود را آغاز کرد. این مجمع و تشکیلات سیاست‏گذاری‏‌ها، برنامه‌ریزی‏‌های دقیق و کارشناسی شده برای مدیران هیآت، مداحان، منبریان و شاعران انجام می دهد.جامعه ایمانی مشعر در طول سه سال گذشته با پنج هزار هیأت در سراسر کشور به طور مستقیم و حدود ۹۰ هزار هیأت به طور غیر مستقیم ارتباط داشته و حدود ۱۰ بسته معرفتی را در بین آنها توزیع کرده است.