به گزارش پارس به نقل از فارس،عبدالحسین علی اکبری امروز  اظهار کرد: ما با تشدید مقابله و مبارزه با هرگونه تخلف در مسافرگیری از میادین و هسته مرکزی شهر سعی کردیم در قالب کمیسیون‌های ماده ۱۱ و ۱۲ با متخلفان برخورد کنیم که در این زمینه هر هفته پرونده‌های تخلفات ارجاع شده و رسیدگی به آنها انجام می‌شود.

وی گفت: این کار با همکاری پلیس و خود شرکت‌های حمل و نقل و مدیران پایانه‌ها به جد دنبال می‌شود و ما اجازه نمی‌دهیم اتوبوس‌های بین شهری بخواهند در غیر از پایانه در ورودی‌ها و خروجی شهر و یا میادین توقف کرده و یا اقدام به مسافرگیری کنند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل افزود: در شورای ترافیک استان و شهرستان اردبیل اکیپ‌های تلفیقی در این زمینه شکل گرفته تا با رصد به موقع و اقدام میدانی فعالیت‌هایی را انجام دهند تا جلوی این تخلف آشکار گرفته شود و حتی با رانندگان برخورد شده و اتوبوس‌های آنها به پارکینگ پلیس هدایت می‌شود.

علی اکبری تصریح کرد: بر اساس ماده ۱۱ و ۱۲ قانون و مقرارت در این زمینه تاکنون بیش از ۱۰۰ نفر از رانندگان جریمه شده و یا محروم از ارائه خدمات و سرویس‌دهی شده‌اند.

این مسئول در مورد پیش فروش بلیط های نوروزی از طریق سایت‌ها و به شکل الکترونیکی نیز گفت: پیش فروش بلیط اتوبوس‌های بین شهری اتوبوس از ۱۰ اسفند ماه آغاز می‌شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل ادامه داد: ستاد نوروزی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل از ۲۵ اسفند ماه تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده فعال خواهد بود و تلاشمان بر این است تا زیرساخت‌های مورد نیاز در فروش الکترونیکی بلیط ها فراهم آید.

علی اکبری عنوان کرد: در سال گذشته ما ۵ هزار فروش اینترنتی بلیط را در ایام نوروزی شاهد بودیم و امسال نیز از ۱۰ اسفند ماه این کار با مراجعه به سایت سازمان راهداری و حمل و نقل انجام می‌شود.

وی در پایان افزود: از ۱۷ اسفند ماه فروش بلیط به صورت حضوری انجام خواهد شد تا هموطنان که قصد مسافرت در ایام نوروز را دارند با مراجعه به پایانه‌ها بلیط تهیه کنند.