به گزارش پارس، علیرضا شاکر در گفت‌و‌گو با تسنیم با بیان اینکه دید در استان بوشهر به کمتر از یک‌هزار و ۵۰۰ متر رسیده است اظهار داشت: وقوع ریزگردها در استان بوشهر مشکلات و خللی در پروازها از طریق فرودگاه بوشهر ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه دید خلبان در هنگام نشست و برخاست هواپیما باید بالای دوهزار و ۷۰۰ متر باشد تصریح کرد: بر اثر گردوغبار و ریزگردها امروز دید در بوشهر به کمتر از یک‌هزار و ۵۰۰ متر رسید که امکان پرواز در فرودگاه بوشهر فراهم نشد.

مدیرکل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران شعبه بوشهر از لغو پرواز تهران به بوشهر خبرداد و گفت: پروازی که قرار بوشهر ساعت ۶ و ۳۰ صبح امروز تهران را به مقصد بوشهر ترک کند به سبب دید کم در فرودگاه بوشهر لغو شد و از آن طرف این مشکل سبب لغو پرواز ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز از بوشهر به تهران شد.

شاکر با بیان اینکه با این شرائط جوی پرواز بعدازظهر مسیر تهران به بوشهر و بلعکس لغو می‌کند افزود:با این شرائط جوی پیش بینی می‌شود تا فردا در استان بوشهر حاکم باشد پرواز بعدازظهر تهران به بوشهر و بوشهر به تهران لغو می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پس از مهیا شدن پرواز از طریق فرودگاه بوشهر مسافران این پروازها برای استفاده از پرواز فراخوانده می‌شوند گفت: پرواز تهران - بوشهر با ۱۳۸مسافر و پرواز بوشهر - تهران با ۱۳۸ مسافر باید صبح امروز انجام می‌شد که به سبب بدی آب و هوا لغو شده است.