به گزارش پارس به نقل از ایسنا:  سرهنگ داود عبدالمالکی  در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی تماس فردی با مرکز فوریتهای پلیس 110 بهارستان مبنی بر اینکه دو نفر به یکی از محل‌های گلستان آمده و خود را مامور اداره برق معرفی کرده و قصد اخاذی از شهرواندان را دارند، ماموران گشت کلانتری 13 گلستان به محل مراجعه کردند.


وی با بیان اینکه پس از حضور ماموران در محل دو فرد مامورنما دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند، گفت:‌ در بازجویی‌های انجام شده از متهمان به هویت‌های "کریم" و "جابر" آنان اعتراف کردند که مامور اداره برق نیستند قصد داشتند با یک دستگاه الکتریکی خود را مامور معرفی کرده و از شهروندان اخاذی کنند که دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و ادامه روند رسیدگی به جرم به دادسرا تحویل داده شدند.

عبد المالکی به شهروندان توصیه کرد: اگر فردی به عنوان مامور سازمان‌های مختلف نظیر آب، برق و... به در منزل آنان مراجعه کرد، بهتر است کودکان، خانم‌ها و افراد سالخورده به تنهایی در را باز نکنند، قبل از دادن اجازه ورود، مدارک آن‌ها رویت و شناسایی شود.