به گزارش پارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ امرالله ابراهیمی رئیس بازرسی استان بوشهر با اعلام این خبر گفت: برابر اخبار واصله مبنی بر شرارت ها و تیراندازی های مکرر توسط باندی شرور و سابقه دار مراتب در دستور کار اداره پشتیبانی عملیات اطلاعاتی پاوا استان قرار گرفت.

وی بیان داشت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی و تعقیب و مراقبت ویژه پلیسی مخفیگاه آنان شناسایی و پس از چندین روز کار اطلاعاتی و عملیاتی افراد باند دستگیر شدند.

وی در ادامه اظهار داشت: در جریان این عملیات مقدار ۴۵۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه و مقدار یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف و سه دستگاه خودرو مورد استفاده متهمان نیز توقیف و به مقر انتظامی دلالت داده شد.

سرهنگ ابراهیمی در تکمیل توضیحات خود اظهار داشت: متهم حین انتقال به مقر جهت فرار از قانون به ماموران مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال معادل شصت میلیون تومان پیشنهاد رشوه داده که ماموران پس از هماهنگی نسبت به رد رشوه اقدام و مراتب صورتجلسه شد.

رئیس بازرسی استان بوشهر در پایان با تقدیر از اقدام ماموران وظیفه شناس، مهم ترین عامل اقتدار ناجا را درست کاری و امانت داری دانست و گفت: با وجود چنین افراد مومن، متدین و متعهد در سازمان نیروی انتظامی، مجرمان و متخلفان هیچ راهی برای فرار از دست قانون نخواهند داشت.