به گزارش پارس به نقل از مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري مترو تهران، صبح امروز طبقه ششم ساختمان كالج، ميزبان مديران ارشد شركت بهره برداري بود تا ضمن معارفه عبدالله پور، موضوعات كاري ماه هاي پاياني سال مورد بررسي و گفتگو قرار گيرد.

دكتر محسن نايبي در ابتداي اين جلسه ضمن گراميداشت دهه مبارك فجر و محكوميت هتك حرمت پيامبر اسلام (ص) اظهار داشت: امسال حركت رو به جلو و جديدي در شركت بهره برداري مترو تهران به همت معاونت فرهنگي و اجتماعي آغاز شده است كه هماهنگي جهادي و همه جانبه شركت هاي بهره برداري، هولدينگ و واگن سازي را مي طلبد.

وي ادامه داد: برگزاري نمايشگاهي به مناسبت از استقبال از بهار از جمله برنامه هاي پيش بيني شده براي پايان سال جاري در برخي ايستگاه هاي مترو تهران است.

مديرعامل شركت بهره برداري مترو تهران در ادامه ضمن اشاره به برنامه هاي تدارك ديده شده به مناسبت دهه مبارك فجر افزود: دوشنبه هفته آينده براي تجديد با آرمان هاي امام راحل (ره) با مديران مترو در مرقد امام با شركت هولدينگ و واگن سازي برنامه مشتركي داريم.

نايبي با اشاره به اينكه درحال حاضر كشور دچار تحريمهاي متعددي شده است و بايد اقتصاد مقاومتي در تمام برنامه هاي كشور نهادينه شود افزود: بودجه سال آينده شهرداري كاملا مشخص است و شركت بهره برداري مترو تهران همگام با ساير ارگان ها و همسو با فرمايشات مقام معظم رهبري تمام توان خود را به كار گرفته است تا با تمام توان خود در اين راه گام بردارد.

همچنين در اين مراسم دكتر قنبري ، معاون بعثه سازمان حج و زيارت نيز ميهمان اين برنامه بود كه ضمن تبريك ايام الله فجر سخناني در خصوص شخصيت امام خميني(ره) و تاثير نقش ايشان در انقلاب كبير اسلامي سخناني ايراد كرد.

در پايان اين جلسه عبدالله پور با حفظ سمت به عنوان جانشين مديرعامل در امور فني شركت بهره برداري مترو تهران معرفي شد.