به گزارش پارس ،‌ محمدحسین لطیفی در گفتگو با مهر درباره فیلم «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» که تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد و در جشنواره فیلم فجر سی و سوم حضور دارد، گفت: این فیلم درد غریبی را در جامعه کند و کاو کرده و با زبان زیبای سینمایی به تصویر کشیده است.

وی ادامه داد: امیدوارم این فیلم به دل مخاطبانی که آن را می بینند، بنشیند و فکر می کنم همینطور هم خواهد شد چون فیلم همه جامعه ایران را مخاطب خود قرار داده است.

تهیه‌کننده فیلم «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» که پیش از این بیان شده بود قرار است یک سریال اجتماعی برای نوروز بسازد، گفت: من امیدوارم که مدیران جدید فکر اساسی کنند تا بتوانم در خدمتشان باشم و در این صورت فرقی نمی کند برای نوروز یا ماه رمضان کاری را می سازم.

کارگردان سریال «دودکش» اضافه کرد: بسیاری از طرح های من آماده ساخت است اما باید مسایل مالی تلویزیون حل شود چرا که تلویزیون مشکلات مالی دارد و فیلم و سریال‌ها با پول ساخته می‌شوند.

کارگردان مجموعه «زمانی برای عاشقی» درباره اینکه خودش هم در زمان مشکلات مالی تلویزیون سریال‌هایش را ساخته است، گفت: در آن زمان این سریال ها با کمترین ها ساخته شدند اما هم‌اکنون حتی همین حداقل ها هم وجود ندارد.