god
شنبه ۶ تیر ۱۴۰۵
  • زندگی
  •  سلامت
  •  فناوری
  •  ایثار
  •  اخلاق
  •  فکاهی
  •  دیدنی‌ها
  • خواندنی‌ها
logo logo
پارس را در فضای مجازی دنبال کنید
|
منو
  • صفحه نخست
  • پارس مگ
  •  پارس پلاس
  •  سیاست
  • جهان
  •  اقتصاد
  •  جامعه
  •  سلامت
  •  ورزش
  •  فرهنگ
  • شهر
  • خانه
  • اجتماعی
کدخبر: 254471
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۷:۴۵

واژگونی پورشه در اشرفی‎اصفهانی/تصاویر

lead

یک دستگاه خودرو سواری نیمه شب گذشته پس از برخورد با نرده های وسط بلوار اشرفی اصفهانی واژگون وراننده آن به سختی مجروح شد.

 





خودرو نیمه دستگاه تصاویر واژگونی شب سواری پورشه اصفهانی اشرفی

سایر رسانه‌ها

  • ناگفته‌های قاتلان مهرجویی و همسرش از شب جنایت

  • راهکارهایی برای پیشگیری از ابتلا به آلزایمر

  • همه چیز درباره عوارض نخوردن صبحانه

  • نکات مهم در خصوص صرفه جویی در مصرف آب

  • علائم و نشانه‌های گردش خون ضعیف

ارسال نظر

  • ناشناس
    یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ ۱۷:۴۵ 5 20

    اینکه دست کمی از پراید نداره ...بد داغون شده

  • ناشناس
    یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ ۱۷:۴۵ 5 13

    اونوقت میگن پراید ایمن نی!

  • مرتضي
    یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ ۱۷:۴۵ 4 35

    اين ماشينه الان كجاست پخش و بانداش سالمه ؟

  • احسان
    یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ ۱۷:۴۵ 3 22

    پول که مفت و از بعضی راه ها بدست میاد اینجوری هم از دست میره

  • ناشناس
    یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ ۱۷:۴۵ 4 12

    نتیجه فخر فروشی اینجوریه

  • Mohsen
    یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ ۱۷:۴۵ 1 1

    In bande khoda rafte bude Khate vije mosaferat bezane az niaze Mali be in bala dochare shode :(

  • مهدی همدان
    یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ ۱۷:۴۵ 2 65

    الان نیسان بود خیابان رو شخم میزد میرفت اون دست خیابان مغازه ها و خانه ها هم صاف می کرد یک خیابان جدید تاسیس میکرد و سر فراز بیرون می آمد

  • دانیال
    یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ ۱۷:۴۵ 0 23

    رانندش چینی بوده لابد

  • alireza
    یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ ۱۷:۴۵ 2 48

    فقط یه ایرانی میتونه یه پورشه چپ کنه طبق آخرین خبر از آلمان مالک کارخانه پورشه بعد شنیدن این خبر خودگشی کرد

  • علیرضا
    یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ ۱۷:۴۵ 0 8

    مگه چنتا سرعت داشنه که همچین بلایی سرش اومده ترمزش مگه ABSنبوده

  • ناشناس
    یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ ۱۷:۴۵ 3 2

    پورشه بوده یا پرایدچه

  • mohamad
    یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ ۱۷:۴۵ 1 3

    Bara hamine pride migan estandardeha

  • ناشناس
    یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ ۱۷:۴۵ 2 5

    والا با این نوناشون.....!!

  • سعید
    یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ ۱۷:۴۵ 3 5

    عجیبه طرف اصفهانیه حیفش نیومده اینقد تند رفته

  • کرگردن
    یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ ۱۷:۴۵ 1 5

    اطلاعات در حد همین عکس کلی شبه ایجاد می کنه

  • علی
    یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ ۱۷:۴۵ 1 7

    عاقبت رانندگی در خط ویژه BRT

  • vian
    یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ ۱۷:۴۵ 1 16

    داری قدرشو بدون دیگه الاغ....ما نداریم باس حسرتشو بخوریم.والا

  • وحید
    یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ ۱۷:۴۵ 1 17

    اوهههوم نمیخاستم بگم ک ریا نشه رانندش من بودم

  • ali
    یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ ۱۷:۴۵ 1 22

    از قدیم گفتن پول.........خرج .......میشه.

  • ایدین
    یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ ۱۷:۴۵ 2 9

    شما نگاه بگین دقیق
    جدول بتونی رو کنده و خورده شاخه وبرگ و هم و هیمنطور اون میله اهنی کج شده
    یعنی معلوم نیست جه سرعت سرسام آوری اومده زده اینطوری شده
    پرخ در اومده
    به نظر من که هر ماشینه دیگه ی بود تیکه تیکه شده بود فقط این ماشینا هستن که طرف توش میتونه زنده بیرون بیاد

  • ناشناس
    یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ ۱۷:۴۵ 3 11

    اینم پورشه برا پورشه سوارا

  • خسرو
    دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۳ ۱۷:۴۵ 3 25

    ما رو باش نشستیم درمورد ماشین و صاحب ماشین بحث میکنیم ،رانندش داره یه پورشه دیگه قولنامه می کنه.

  • محمدرضا
    دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۳ ۱۷:۴۵ 3 13

    آقا سعید مکان تصادف بزرگراه اشرفی اصفهانی تو تهرانه، ما فکر اجاره خونه و قسطیم راننده تو عشق و حال با سرعت بالا چپ میکنه، خدا به ما هم بده (حلال بده)

  • علی
    دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۳ ۱۷:۴۵ 2 12

    هی گفتم نکن. نکن. بیا اینم نتیجش.... دیدی چی شد؟!!!!!! (بابای راننده به پسرش)

  • بچه سیرجونی
    دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۳ ۱۷:۴۵ 6 24

    اگه برای بدست آوردنش زحمت کشیده بود اینجور نمیشد

  • ناشناس
    سه‌شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳ ۱۷:۴۵ 4 5

    سخت ترین کار بعد از کار تو معدن چپ کردن این پورشه بوده

  • حسین
    سه‌شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳ ۱۷:۴۵ 1 7

    یخت ترین کار بعد از کار تو معدن چپ کردن این پورشه بوده

  • ایران
    سه‌شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳ ۱۷:۴۵ 6 4

    خدا جون تو یه دونه پورشه به من بده تصادفش با خودم! فقط نزنی فلجم کنی

  • شهرام
    سه‌شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳ ۱۷:۴۵ 1 27

    بچه ها چیزیم نشده نگران نباشید ولی پاپا گفته دیگه برات پورشه نمی خرم مجبورم همین هیوندا کوپه هارو سوار شم

  • وحید
    سه‌شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳ ۱۷:۴۵ 1 10

    اگه به جای پورشه، پرایدی - وانت پرایدی- پرایدکوپتری - پراید 131یی - اصلا این همه تنوع محصول!!! یکیشو میخرید اینجوری نمیشد. مثلا با توجه به وزن کمش در سرعت پرواز میکرد!!!!

  • یمین
    سه‌شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳ ۱۷:۴۵ 1 15

    یه روز دوچرخه چینی بابامو انداختم رو زمین تا یه هفته کتک میخوردم

  • Abolfazl
    چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۳ ۱۷:۴۵ 2 4

    هیف ازاین ماشین کاشکی میداد قبلش من باش یه چرخ میخوردم

  • شیرین
    چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۳ ۱۷:۴۵ 3 8

    رانندش چینی نبوده آقا بوده اگه خانوم بود هیچ وقت این اتفاق نمی افتاد

  • فرامرز
    پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۳ ۱۷:۴۵ 1 3

    khoda nayaree baray kasi az in etefaqa.doa konid ranande salem bashee

  • فردو
    پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۳ ۱۷:۴۵ 1 3

    گل کردنش خیللللللللللللللی راحت تر بود(فردوسی پور هنگام دیدن کارهای عجیب)

  • ناشناس
    جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ ۱۷:۴۵ 0 2

    فروشی نیست همین جوری چند حمل با خریدار قیمتشوبگو تا بایک برگ چک پولشو بدم فقط یادت نرم خودکار آبی کم رنگ متمایل به سبز فسفری همراه با کمی قرمز همراهت باشه چون بانک رنک دیگه ای قبول نمی کنه و چک تو بر می گردونه

  • زینب
    جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ ۱۷:۴۵ 0 8

    اخ اخ الهی اونی که تصادف کرده قربونم بره می خواست یکم اروم تر برونه همش تقصیر خودشه...

  • محمد مهدی
    جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ ۱۷:۴۵ 1 9

    اشکالی نداره مال یکی از اقا زاده هست

  • شیر فرهاد
    شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ ۱۷:۴۵ 0 4

    اینکه گفتی یعنی چه؟!

  • علی
    یکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ ۱۷:۴۵ 1 8

    اگه مثل پراید ترمز ای بی اس داشت و فرمون هیدرولیک و ایربک اینجوری نمیشد ایراد این پورشه ها اینه دیگه اگه شرکت پورشه یه قرارداد با سایپا بنویسه تمام مشکلاتش حل میشه... نمیفهمن دیگه...

  • ناشناس
    یکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ ۱۷:۴۵ 0 2

    اقدام به خودکشیه اقا زاده ها این مدلیه دیگه ... میخواد دل بابایی به رحم بیاد

تبلیغات پارس - داخلی
هایفوتراپی

آخرین اخبار اجتماعی

  • شناسایی ۱۳ میلیون ثروتمند

  • بازگشایی فرودگاه عسلویه پس از چهار ماه وقفه

  • ۱۳ و ۱۴ تیر استان تهران و ۱۵ تیر کل کشور تعطیل است

  • وزش باد شدید از امشب در تهران

  • زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان هنوز مشخص نیست

  • خشم طبیعت یک روستا را زیر تلی از شن‌های روان دفن کرد

  • ۰.۹ درصد معتادان ایران «زن» هستند/ کشت "خشخاش" ممنوع

  • تهران؛ میان فرونشست و گسل‌های فعال/ کاهش آب‌های زیرزمینی تعادل گسل‌ها را تغییر می‌دهد

  • آب سد لتیان رهاسازی می‌شود/مردم اطراف رودخانه تردد نکنند

  • امسال هم پای اتوبوس‌های خارجی به اربعین باز شد/ ناوگان داخلی کفاف نمی‌دهد

  • «هلیا» و آخرین امیدهای دشت؛ چرا سرنوشت هر توله یوز ایرانی خبرساز می‌شود؟

  • این شهر ایران، گرم‌ترین شهر جهان شد

  • محدودیت های انتظامی-ترافیکی شب‌های ‌محرم اعلام شد

  • درمان یک اختلال نادر در کودکان با ترکیب به‌دست‌آمده از ویتامین B۳

  • بخشنامه‌های ستاد تشییع رهبر شهید در حکم مصوبات دولت است

  • نرخ‌ جدید بلیت‌ اتوبوس در مسیرهای مختلف اعلام شد

  • امیدواری برای صدور گواهینامه موتورسواری زنان از یکماه آینده

  • تماس‌های خانگی رایگان شد

  • جزئیات رویکرد جدید دولت به کالابرگ/۶ دهک در اولویت افزایش

  • "۲۰خرداد" پایان مهلت ثبت نام وام ۷۵ میلیون تومانی بازنشستگان کشوری

نمایش

خرید رپورتاژ و بک لینک در پارس نیوز ۰۹۹۰۱۷۰۰۰۱۴ _________________

خدمات سئو

کلینیک زیبایی

خبرداری

مجله سلامت

کاشت مو در مشهد

سرور اچ پی

پنجره دوجداره در کرج

اخبار تکنولوژی

خرید لوازم یدکی

داتیس الکترونیک | فروش تجهیزات ابزار دقیق

دندانپزشکی تحت بیهوشی

چوب روسی

پیامک تبلیغاتی

خرید یوسی

فلومتر التراسونیک پرتابل

پارچه قائم

خرید هارد سرور

درب ضد سرقت

قیمت ورق استیل به روز

قیمت تور گرجستان لحظه آخری

سنگ قبر

نمایندگی تعمیرات دوو

اطفال الانابیب فی ایران

logo
RSS
  • درباره ما
  • تبلیغات
  •  تماس با ما
  • پیوندها

کلیه حقوق این سایت متعلق به «پارس نیوز» و هرگونه استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام