بهرام افتخاری- یک نوزاد که در نزدیک یک مخزن زباله در شهر مسکو رها شده بود از سوی یک گربه ولگرد از مرگ حتمی ناشی از سرما نجات یافت.

catbaby

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «پارس» به نقل از فرانس پرس، نوزاد پسر 2 تا 3 ماهه ای در داخل یک کارتن در آستانه ورودی یک مجتمع مسکونی در اوبینسک در ناحیه کالوگا در حومه مسکو رها شده بود. این کارتن خالی در واقع پناهگاه موقت گربه ولگردی بود که اهالی این مجتمع او را ماشا می نامند.

catbaby1

زنی از اهالی مجتمع با شنیدن صدای گریه نوزادی از ساختمان بیرون می آید. او نوزاد را در آغوش گربه مشاهده می کند که بی وقفه صورت و دست های کودک را می لیسید.

catbaby2

به گزارش شبکه تلویزیونی زوزدا روسیه، اهالی ساختمان گفته اند که گربه ساعت ها این نوزاد را با گرمای بدنش از سوز و سرما محافظت کرده و در غیر این صورت مرگ بچه حتمی بود.

catbaby3

گربه حتی پس از رسیدن نیروهای امدادی حاضر به رها کردن نوزاد نبود و امدادگرانی که نوزاد را با خود می بردند تا زمان سوار شدن به آسانسور همراهی کرد.

به گفته شاهدان عینی، نوزاد رها شده لباس های تمیز، نو و گران قیمتی به تن داشت. پزشکان بیمارستان اطمینان داده اند که جان نوزاد در خطر نیست.

ماشا ، گربه ولگرد که لقب قهرمان را یافته است این نوزاد بیگناه را از مرگ حتمی نجات داد.

ماموران پلیس مسکو هم اکنون در جستجوی والدین این نوزاد هستند.