به گزارش پارس به نقل از مهر، پرواز تهران-زاهدان-چابهار صبح امروز پس از برخاستن از فرودگاه مهرآباد ساعتی بعد به منظور مسافرگیری و پیاده سازی مسافران زاهدانی در فرودگاه زاهدان فرود آمد که به دلیل شرایط جوی حاکم در فرودگاه چابهار موفق به ادامه حرکت نشد.

این پرواز در حالی که قرار بود ساعت ۹ صبح امروز پس از مسافرگیری در زاهدان به مقصد بندر چابهار ادامه مسیر بدهد اما به دلیل مه غلیظ در فرودگاه بندر چابهار تا ساعت ۱۲.۳۰ دقیقه ظهر امروز در فرودگاه زاهدان متوقف شد.

مدیر روابط عمومی و سخنگوی فرودگاه های سیستان و بلوچستان با تایید این خبر در گفتگو با مهر بیان داشت: شرایط جوی حاکم در فرودگاه چابهار و کاهش شعاع دید در منطقه فرودگاهی این پرواز را از ادامه حرکت به سمت چابهار بازداشت.

حمید رضا پارسا اظهار داشت:  پرواز تهران -زاهدان –چابهار به شماره ۳۸۳ متعلق به شرکت هواپیمایی ایران ایر که مقر بود پس از فرود در زاهدان مسافران زاهدانی را به چابهار منتقل کند و پس از انتقال مسافران چابهاری به زاهدان این فرودگاه را به مقصد تهران ترک کند از ادامه مسیر بازماند و لغو شد.

وی بیان داشت: به همین دلیل از تعداد ۴۹ مسافری که قصد عزیمت از تهران به چابهار را داشتند تعداد ۴۴ نفر در فرودگاه زاهدان پیاده شدند و تصمیم به ادامه سفر با اتوبوس گرفتند و تعداد ۵ مسافر نیز بنا بر تمایل درخواست بازگشت به تهران را دادند.

وی افزود: به دلیل شرایط نامساعد جوی پرواز زاهدان-چابهار و بالعکس لغو شد.