به گزارش پارس به نقل از خبرآنلاین، در همین رابطه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد: به دلیل بارش برف و برودت شدید هوا مدارس شهرستان های مرزی سردشت و پیرانشهر امروز یکشنبه تعطیل هستند.

همچنین به گزارش اداره هواشناسی پیرانشهر حداقل و حداکثر دمای هوای این شهرستان در 24 ساعت گذشته به ترتیب 6 و یک درجه زیر صفر و ارتفاع برف بیش از 30 سانتی متر بوده و وزش باد و کولاک نیز در سطح این شهرستان همچنان ادامه دارد.

از طرف دیگر مدارس برخی شهرهای استان کرمانشاه به علت بارش برف روز یکشنبه تعطیل شد

روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش کرمانشاه در اطلاعیه ای مدارس ابتدایی و متوسطه اول شهرستان های سنقروکلیایی، پاوه، دالاهو، جوانرود و بخش گهواره را به علت بارش برف و یخبندان در روز یکشنبه تعطیل اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، براساس این اطلاعیه مدارس شهرهای یادشده در نوبت صبح تعطیل است و مدارس دیگر شهرهای استان کرمانشاه دایر خواهد بود.

مدارس ابتدایی شهر و روستاهای مریوان نیز در روز یکشنبه تعطیل اعلام شد

مسوول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: تمام مدارس مقطع ابتدایی شهر و روستاهای شهرستان مریوان روز یکشنبه 21 دی در نوبت صبح تعطیل است.

همچنین در شمال غربی کشور مدارس تعدادی از مقاطع تحصیلی در اردبیل و چند شهر دیگر این استان برای دومین روز متوالی به علت سرما و یخبندان شدید تعطیل شدند.

گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل حاکیست : مدارس مقاطع آمادگی (پیش دبستانی) و ابتدایی در شهرستانهایاردبیل و نمین و نیز مدارس آمادگی ؛ ابتدایی و متوسطه دوره اول در شهرستان های نیر ؛ هیر و سرعین به علت شرایط نامساعد جوی درنوبت صبح یکشنبه تعطیل است.

درپی توقف ریزش به شکل نسبی سنگین برف و صاف شدن آسمان ؛ موجی از هوای سرد و سنگین در سطح اردبیل حاکم شده و گذرگاههای درونشهری این شهر به شدت یخبندان و لغزنده است.

دمای هوا شنبه شب در ایستگاه مرکزی اردبیل منفی 10 درجه سلسیوس (سانتیگراد) است.