به گزارش پارس به نقل از خبرآنلاین برودت هوا و رسیدن دما به 15 درجه زیر صفر در همدان موجب تعطیلی مدارس این استان شد.

دراطلاعیه آموزش و پرورش همدان آمده است:به علت برودت هوا و لغزندگی سطح معابر مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی ناحیه یک و دو همدان در نوبت صبح روز شنبه 20 دی ماه تعطیل است.

هواشناسی استان همدان نیز دیروز هشدار داده بود که از شامگاه پنجشنبه به مدت دو روز دما بین هشت تا 12 درجه سانتیگراد کاهش می یابد.

همچنین اداره کل اموزش و پرورش استان اردبیل در اطلاعیه ای مدارس شهرهای مختلف استان را شنبه تعطیل اعلام کرد.

 به نوشته ایرنا بر اساس این اطلاعیه شنبه در سری صبح مدارس پیش دبستانی، ابتدایی و دوره متوسط اول در اردبیل، بیله سوار، جعفرآباد و سرعین، مدارس پیش دبستانی و ابتدایی در رضی، اصلاندوز، انگوت، پارس آباد، خلخال، هشجین، کلور، شاهرود، گیوی، گرمی، لاهرود و مشگین شهر، و کلیه مقاطع تحصیلی در شهرهای نیر، نمین و هیر تعطیل است.

بارش سنگین برف مدارس مقاطع مختلف تحصیلی نوبت صبح شهر ایلام و بخش سیوان را نیزبه تعطیلی کشاند.

روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استان ایلام اعلام کرد: در پی بارش سنگین برف که از اوایل بامداد شنبه در شهر ایلام آغاز شده است مدارس تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح تعطیل هستند.
براساس این گزارش، تنها امتحان نهایی دانش آموزان مقطع سوم متوسطه امروز شنبه 20 دی ماه بدون تاخیر در مدارس برگزار خواهد شد.
مدارس مقطع ابتدایی شهر و روستای مریوان نیز در روز شنبه تعطیل اعلام شد

مسوول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان به ایرنا گفت: تمام مدارس مقطع ابتدایی شهر و روستاهای شهرستان مریوان روز شنبه 20 دی ماه در نوبت صبح تعطیل است.

علیرضا منتشلو گفت به علت بارش برف، برودت هوا و لغزندگی معابر مدارس مقطع ابتدایی شهر و روستاهای شهرستان مریوان در نوبت صبح شنبه تعطیل است.

در کرمانشاه نیز مدارس ابتدایی برخی شهرها به علت بارش برف تعطیل شد

روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استان کرمانشاه در اطلاعیه ای مدارس ابتدایی شهرستان های سنقروکلیایی، پاوه، دالاهو، ثلاث باباجانی و بخش های باینگان، نودشه، گواور و گهواره را به علت بارش برف و یخبندان تعطیل اعلام کرد.

براساس این اطلاعیه مدارس ابتدایی شهرهای یادشده در نوبت صبح روز شنبه تعطیل است و مدارس دیگر شهرهای استان کرمانشاه بدون تاخیر دایر خواهد بود.