به گزارش پارس به نقل از فارس: دیوید گرین دومین قسمت فیلم را برای کمپانی پارامونت کارگردانی خواهد کرد. مسئولان کمپانی پارامونت بر این باور هستند که این فیلم‌ساز توانایی خوبی برای بازسازی تصویری دنیای فانتزی 4 لاک‌پشت نینجای قصه فیلم را دارد.


قسمت اول فیلم که تابستان قبل به روی پرده سینماهای جهان رفت، نسخه دوباره‌سازی و احیا شده یک مجموعه فیلم موفق دهه هشتاد میلادی بود.این نسخه جدید در آمریکا و دیگر کشورهای جهان به یک فروش کلی و بالای 478 میلیون دلاری دست پیدا کرد و باعث تولید قسمت‌های بعدی آن شد.

کار نگارش فیلم‌نامه قسمت تازه همین‌روزها تمام می‌شود، ولی هنوز اطلاعی از خط اصلی قصه آن در دست رسانه‌های گروهی نیست.میگن فوکس و ویل آرنت برای بار دوم نقش کاراکترهای مثبت و غیر کارتونی فیلم یعنی آپریل اونیل و دن فتویک را بازی خواهند کرد.آن‌ها دو خبرنگار سمج هستند که با چهار کارکتر لاک‌پشت نینجای قصه (که مثل آدم‌ها راه رفته و حرف هم می‌زنند) دوست شده و در ماجراجویی‌های آنان شرکت می‌کنند.

منابع نزدیک به پروژه می‌گویند کلید فیلم‌برداری دومین قسمت «لاک‌پشت‌های نوجوان نینجا» اوایل فصل تابستان 2015 زده می‌شود. این فیلم با هزینه‌ای 90 میلیون دلاری جلوی دوربین می‌رود.

قستم اول نسخه جدید این فانتزی ماجراجویانه و اکشن را جاناتان لیبزمن کارگردانی کرد. هنوز اطلاعی از واکنش احتمالی او درباره تعویض کارگردان قسمت دوم در دست نیست.