مهمونی خانوادگی

پايگاه خبري تحليلي «پارس»- وقتی که قصد دارین به یه مهمونی خانوادگی برین لازم نیست درباره خاص بودن و متفاوت بودنتون خیلی نگران باشین. از اونجا که شما به احتمال زیاد شلوار سیاه و کفش پاشنه بلند میپوشین، بهتره که لباسهای بالاتنه خودتون رو از نوع یه کت نسبتا گشادتر ومناسب انتخاب کنین. کُت انتخاب شده در تصویری که میبینین دکمه های طلایی رنگ داره، که میتونه با رنگ گوشواره هاتون هماهنگ باشه. یه تونیک سبک وزن هم برای زیر کُت شما میتونه برای ست بالاتنه‌تون مناسب باشه.

مهمونی دورهمی
پیرهن ساده ی مشکی شما میتونه بهترین انتخاب برای این نوع مهمونی باشه وقتی که نمیدونین دقیقا چی بپوشین.برای یه دورهمی دوستانه و شاد یک جفت چکمه مشکی و زیورآلات بی رنگ میتونه مناسب و شیک باشه. لباس هایی با یقه های تزئینی هم میتونه خوب باشه البته اگه این نوع لباس رو آماده و دم دست دارین. چکمه های جیر سیاه باعث میشه بلند قد تر به نظر برسین و شما رو شیک تر می کنه.

مهمونی با همکاران
شما مجبور نیستین که برای پوشیدن لباس در مهمونی همکاریتون نگرانی داشته باشین. یکی از لباس های مورد علاقه خودتون مثلا یکی از پلیورهاتون رو همراه با جوراب زخیم و گرم بپوشین. لباستون کمی تنگ همراه با کفش پاشنه بلند، متناسب و همرنگ لباستون باشه. این ترکیب باعث میشه از حالت خیلی خودمونی دربیاین و ظاهرتون با نوع مهمونی‌تون مناسب باشه.